Articole
Sondaj
Licitatii / Vanzari
Intrebari
Concursuri / Clasamente
Uniuni / Cluburi
Galerie Foto/Video
Sfatul Medicului
Opinia Specialistului
Pagina principala Materiale Video Crescatorii Diverse English Section Chinese Section FRSC Expozitii For Fun Porumbei de top Comentariile etapei Pagina incepatorului Porumbei pierduti Romania In Direct Contact



Newsletter

Introduceti adresa de email pentru a primi ultimile noutati de la Romanian Racing Pigeons.
Pe cate columbodroame veti participa in 2019?
1
2
3
4
Nu voi participa

Rezultate sondaj

ACKA - porumbei de agrement si ornament
UNIUNEA COLUMBOFILILOR PROFESIONISTI DIN ROMANIA
Crescatoria MUNTEAN VASILE - Sibiu
Brieftaubenmarkt - Germany
Cupe-medalii-For-Champions
Freialdenhofen & Sohnen - Germania
Produse columbofile Corabia
Site-ul columbofil EBPigeon.com
Site columbofil www.chinaxinge.com
FarmaVet - produse de uz zooveterinar si ptr porumbei
Firma YU YING IMPEX SRL - Accesorii columbofile
Campionul national domnul Bogdan Ciobanu, Suceava
Crescatoria TITA - ANDU
Columbodromul international TRANSILVANIA
Columbofil Banc Marius Dej
Columbodromul GOLDEN RACE, Urlati, Prahova
Produse Porumbei CORABIA
Columbodromul SITGES PARADISE
Columbodrom PIGEON BEST - Prahova
Columbodromul SUPREM
Columbodromul international ORIZONT - Baicoi, Prahova
Columbodromul international BRASOV
Dr Adrian Colniceanu produse columbofile

Harababura, diletantism si ilegalitati in UCPR - articol de dl. Stefan Georgescu (partea a 2-a)


09:24, Marti, 18.10.2011



PRESEDINTELE COMISIEI NATIONALE JURIDICE DE DISCIPLINA, ARBITRAJ SI LITIGII

 

            Domnilor columbofili din U.C.P.R. din tara si de pe mapamond, va rog sa va asezati pe fotolii, pentru ca o sa auziti ce nu ati mai auzit niciodata.

            Sa o luam cu inceputul. Adunarea Generala l-a ales in aceasta functie pe jurist Mihai Dan, care la sfarsitul lunii august 2011-DEMISIONEAZA din functie.

            Dar inca de la constituirea acestei comisii, NATIONALE au fost incalcate prevederile statutului.

Citez din Statut:art. 20 alin.1: “Comisia are in componenta minim 5 membrii” am incheiat citatul.

            Presedintele ales numeste in comisie (conform cu dreptul statutar) doar 3. Domnii Alnitei Dorel-Prahova; Camen Ionut-Dambovita si Comanescu Cornel-Arges, deci in toatal 4(patru) membrii.

            Art. 20 alin. 3: “C.N.J.D.A.L va desemna dintre membrii ei unul sau mai multi vicepresedinti care inlocuiesc presedintele in caz de obsenta”

            La data demisiei presedintelui legal ales, domnul Mihai Dan, deci dupa mai bine de 2 ani si jumatate, membrii comisiei nu aveau un vicepresedinte desemnat. Nu exista un proces verbal care sa dovedeasca acest lucru.

            Dar domnul Dumitrache si restul C.D. care in actele oficiale citeaza art. 15 din Statut(o sa revin cu citat) n-au vazut acest lucru si din nou “Marele Presedinte” incearca sa ne pacaleasca, spunand(mintand) ca ar fi fost stabilit un vicepresedinte in persoana domnului Comanescu Cornel. Anterior, tatonase intre cei 3 sa vada care accepta.

            Vazand ca pacaleala nu tine, ii convoaca pe cei 3 pe data de 27 august 2011 si intocmesc un proces verbal de 2 randuri “incheiat cu ocazia NUMIRII unui vicepresedinte”.

            In sedinta C.D. din 14 septembrie citim o alta minune ce nu sa mai pomenit. Citez din procesul verbal al sedintei: “C.D. conform art 15 din Statut, coordoneaza activitatea juridical si legalitatea sanctiunilor disciplinare, a dispus NUMIREA domnului Comanescu Cornel in functia de vicepresedinte  C.N.J.D.A.L”

            ALO! Ma, voi ne credeti idioti?!

            Conform articolului pe care il citati voi pentru a prosti o intreaga Uniune, voi coordonati activitatea juridical si legalitatea sanctiunilor disciplinare, a unei comisii dupa ce aceasta sa constituit legal.

            Dar aceasta prevedere nu va da dreptul cum pretindeti cu nerusinare sa “dispuneti” NUMIRI in aceasta comisie nationala, cum va taie pe voi capul.



            VOI DISPUNETI! Ne dispuneti pe noi, ca rad oamenii nostrii de voi ca de PANARAME.

            Modul legal (si unic) in care se poate constitui aceasta comisie este prevazut clar si fara posibilitate de interpretare la art.22 alin.2 citez:” Presedintele este ales de A.G. C.N.J.D.A.L se compune din minim 4 membrii care sunt numiti de presedintele acestei comisii”.

            Domnilor columbofili, stiu ca puteti cu totii sa intelegeti un lucru clar si précis, care nu lasa loc de interpretare nimanui.

            Nici o alta persoana din U.C.P.R. nu poate numi membrii comisiei juridice, decat presedintele acestei comisii, dupa ce este ales de Adunarea Generala asa cum am citat din Statut.

            In locul unei actiuni legale si logice de a trimite in teritoriu circulara prin care sa ceara depunerea de candidaturi pentru functia de presedinte al C.N.J.D.A.L si la sedinta din 22 octombrie sa alegem un presedinte legitim, iar acesta sa numeasca(pentru ca el si numai el are dreptul legal sa o faca) cel putin 4 membrii, si sa avem o comisie legala, corecta si legitima, domnul Dumitrache incepe sarabanda pacalelilor, improvizatiilor, abuzurilor si minciunilor asa cum o sa vedeti.

            Dar mai intai va rog sa imi permitei ca in numele dumneavoastra sa-i intreb pe acesti MARI DOMNI din C.D. care invoca art.15 prin care dovedesc ca ei coordoneaza activitatea C.N.J.D.A.L. BA! cum coordonati voi aceasta comisie, daca de 2 ani si jumatate(cat au trecut de la alegeri) aceasta functioneaza cu incalcarea statutuli?

            Cine trebuia sa sesizeze acest lucru si sa ia masuri? Noi, cei pe care ne prostiti si ne obligati sa admitem ilegalitatile voastre, pe care incercati sa le justificati cu prevederi statutare carora le dati alta interpretare si pe care le descoperiti numai cand bajbaiti prin el ca sa dati o SPOIALA de legalitate unor actiuni IRESPONSABILE care va descalifica in fata tuturor membrilor nostrii?

            Domnul Dumitrache, incerca sa ne pacaleasca din nou, incercand sa acrediteze idea ca nu putea organiza alegeri din criza de timp, pentru ca existau niste cazuri care trebuiau URGENT  judecate, pentru ca altfel nu putea fi intocmit campionatul national pe 2011. Ba, voi aveti in cap LICHID DE FRANA?!.

            Ce legatura are campionatul national cu Comisia Juridica?. Rezultatele sportive si eventualele sanctiuni pentru incalcarea R.N.S. sunt de competenta C.N.S.

            Dar sa va prezint toate dansurile exotice ale domnului Dumitrache menite  sa ne pacaleasca, sa ne pacaleasca si iar sa ne pacaleasca pana in 2013 cand ar vrea EL sa se faca alegeri, chiar daca vor demisona toti membrii C.D.

            Maine Nea Nicule, daca ne mai pacalesti mult nu vei mai folosi titulatura care iti place atat de mult:PRESEDINTELE UCP ci pe aceea de PACALICIUL UCP.

            Dupa demisia presedintelui legal ales, domnul Mihai Dan, constata si domnul Dumitrache(dupa 2 ani si jumatate) ca aceasta comisie este total nestatutara astfel:

            - C.N.J.D.A.L fara un jurist in componenta?!

            - C.N.J.D.A.L fara presedinte ales de A.G.?!

            - C.N.J.D.A.L fara un vicepresedinte desemnat in cadrul unei sedinte a acesteia cu process verbal?!

            - C.N.J.D.A.L din 3 membrii in loc de minim 5 cum cere statutul?!

-C.N.J.D.A.L ai carei membrii trebuie sa provina din comisiile de disciplina ale cluburilor( ne minte ca sunt si presedinti de cluburi si membrii in comisiile de disciplina – alta pacaleala)?!

            In loc de singurul lucru normal si legal pentru ca aceasta comisie sa redevina STATUTARA si sa aibe dreptul legal sa-si desfasoare activiatea, iata ce face PACALICIUL UCP:

-         incearca sa-l numeasca  presedinte C.N.J.D.A.L pe domnul Popescu Petre – ales legal de A.G. ca membru supleant;

-         spre cinstea lui, tanarul Petrica Popescu, refuza numirea, isi declina competenta pentru aceasta functie si mai mult isi da demisia(alta demisie)

 

Fac o paranteza. Membrii supleanti ai UCP sunt: domnul Dinu Mihai-jurist si domnul Petre Popescu tehnic de prima mana- realizatorul programului de clasamente UCP.

“DOCTII” C.D. il numesc pe jurist la C.N.S. si pe tehnic la Comisia Juridica.

Ba, cand va spun ca sunteti plini de fumuri, dar diletanti de care rad si curcile, va suparati pe  mine!

Luand act de refuzul categoric, dar si de demisia domnului Petre Popescu, credeti ca domnul “presedinte” face in sfarsit de trebuie?!

      Fiti cuminti baieti, ca omul asta are reurse inepuizabile. Apeleaza la domnul Liviu Stefanescu care este si jurist, dar acesta refuza numirea, si ii spune ca si daca ar ajunge presedintele comisiei, va judeca toate cauzele cu respectarea tuturor principiilor de drept. De atunci au incetat negocierile si merge mai departe cu ilegalitatile. Pentru ca este illegal sa numeasca EL membrii ai acestei comisii cum deja am demonstrat, dar domnul Dumitrache spune raspicat: IN UCP ,EU SUNT LEGEA, EU HOTARASC!!! Si apeleaza la domnul Ofiteru, presedintele clubului din Doicesti-Dambovita, care accepta o numinre ilegala si nestatutara. La fel procedeaza si domnul Bagiu Iulian de la clubul “Dove CAmpina”.

      Precizez cu tarie si fara echivoc ca nu am nimic impotriva celor 5 columbofili din comisie, cu toti am o relatie mai mult decat normala, iar Iulica Bagiu este unul din cei mai apropiati prieteni pe care i-am avut in ultimile doua decenii.

      Dar, este evident pentru noi toti, si ar trebui sa fie si pentru ei, ca aceasta “Comisie” nascuta cu FORCEPSUL domnului Dumitrache, este si “ILEGALA SI NESTATUTARA” iar asigurarea LEGALITATII in UCPR in astfel de conditii reprezinta o INSULTA GRAVA la adresa tuturor membrilor UCPR.

      Domnilor columbofili, raspundeti sincer si cinstit, care dintre dumneavoastra a-ti accepta sa fiti judecat de aceasta comisie?. Repet, acesti oameni pot face parte din C.N.J.D.A.L dar cu conditia ca presedintele sa fie ales de catre Adunarea Generala, iar acesta are dreptul statutar sa-i numeasca daca indeplinesc conditiile prevazute in statut.

      Domnilor membrii ai UCPR, C.N.J.D.A.L este a noastra a tuturor, si trebuie sa asigure legalitatea in uniunea noastra, sa acorde asistenta juridical comisiilor de disciplina ale cluburilor, redacteaza si revizuieste codul etic columbofil, examineaza si avizeaza statutele cluburilor, etc.

      Aceasta comisie trebuie sa fie total independenta asa cum in Statele de Drept sunt separate Puterile. Puterea judecatoreasca trebuie sa fie total independenta si nici o ingerinta nu poate fi acceptata in exercitarea actului de justitie(nici macar a sefului statului).

      C.D. citeaza art.15 prin care ne spune:”coordoneaza si indruma activitatea juridica si LEGALITATEA SANCTIUNILOR DISCIPLINARE”-am citat din statut.

      Dar, va rog sa constatati ca domnul “Presedinte” N.Dumitrache participa la judecarea cauzelor si nu ca asistent ci ca participant direct. El convoaca comisia, el da indicatii si nu se opreste aici. In sedinta din septembrie cand se “judecau” mai multe cauze, domnul Dumitrache ia inmanat un “BILETEL” domnului Comanescu Cornel, cerandu-i si indicandu-i pe cine sa acuze si ce sanctiuni sa dea. Il felicit in numele columbofililor UCPR pe domnul Comanescu Cornel ca nu a ascuns aceasta ingerinta mizerabila. Vad pe internet niste caricaturi, dar nu il cred in stare pe domnul Comanescu de comiterea unor josnicii.

      Va intreb pe dumneavoastra, columbofilii UCPR, cum asigura legalitatea sanctiunilor disciplinare C.D.? Domnule Dumitrache, una este sa judeci OAMENI si alta sa castrezi porci. Nu vreau sa te jignesc dar dumneata arati ca nu faci nici o diferenta!

      Repet, chiar daca ajung sa va plictisesc, am toata consideratia pentru cei 5 columbofili, dar ei nu realizeaza ce fac, ei ii judeca pe altii, dar orice instanta judecatoreasca le va spune ca tocmai EI constituie o comisie formata ilegal si la comanda.

      Ii rog ca un adevarat prieten sa inteleaga ca ei nu reprezinta comisia juridical  a acestei uniuni, ci au devenit fara sa vrea si fara sa-si dea seama “comisia scoasa din maneca” de un om fara scrupule, care ii foloseste fara jena pentru a-si atinge scopurile ilegale, murdare si meschine.

      Domnilor columbofili, in instantele de judecata, treneaza dosare de crima, coruptie, delapidari de miliarde  si cate 2-3 ani se mai cauta noi dovezi, se mai audiaza martori, numai domnul Dumitrache face presiuni asupra comisiei pentru a da verdicte. DE CE?. Pentru ca are nevoie in procesul de calomnie (cu care repet NU SUNT DE ACORD), trebuie sa arate instantei ca o comisie “SPECIALIZATA”(dar fara jurist) a luat o hotarare care sa confirme ca ce a postat EL pe internet nu reprezinta o CALOMNIE.

      Domnilor, un om(chiar si criminal) nu poate fi judecat fara respectarea celor mai elementare norme de drept. Nu sunt jurist, dar sa enumar cateva pe care le stim cu totii:

-         o cercetare minutioasa, corecta  si echidistanta a faptelor comise;

-         audierea de martori, dupa ce au fost identificati si citati legal. Martorii nu pot fi amenintati sau intimidati;

-         desfasurarea intregului act de judecata in prezenta celui acuzat(si criminalii in serie sunt prezenti in sala de judecata pe toata durata procesului)

-         dreptul la aparare al celui acuzat(conform codului etic columbofil, cei judecati de C.N.J.D.A.L au dreptul sa-si angajeze un avocat)

-         dreptul la recurs(conform aceluiasi cod etic columbofil) de care membrii comisiei doar au auzit, iar ALESII nostrii nici nu cred ca l-au vazut, in cadrul C.N.J.D.A.L pe langa cei 5 membrii functioneaza si o CAMERA DE APEL formata din 7 membrii, aleasa dintre delegatii A.G. si care reprezinta Instanta Suprema careia i se adreseaza recursurile, iar decizia acesteia este definitiva si irevocabila.

         Daca alesii nostrii care ne spun cum vegheaza ei asupra legalitatii ar mai pune si mana pe carte si ar asigura fiecarui membru cate un exemplar din RNS, STAUT si COD ETIC COLUMBOFIL( pentru toate cluburile), membrii nostrii nu ar mai putea fi pacaliti cu atat usurinta de PACALICUL UCP.

            Neavand o Camera de Apel(in noul proiect de staut am introdus-o), cei sanctionati nu pot face recurs decat la A.G., care nu are dreptul sa judece, dar are dreptul sa ia o hotarare finala. In caz contrar se incalca dreptul la recurs al celor sanctionati.

            Intreb membrii  C.N.J.D.A.L, cu sinceritate, pentru ca nu stiu si nu iau de bune cele pe care le-am vazut pe internet(cele mai multe sub anonimat) au asigurat celor judecati, aceste NORME ELEMENTARE DE DREPT?

            Ma adresez delegatiilor Adunarii Generale, si ii rog sa inteleaga pozitia mea ferma si fara echivoc.

            Nu iau apararea nici unui inculpat, cei care au incalcat legile sau actele normative sa fie judecati si sanctionati. Dar judecarea tuturor, fara nici o exceptie sa fie facuta de catre o C.N.J.D.A.L constituita in deplina conformitate cu prevederile legale si statutare completa, competenta, si mai ales TOTAL INDEPENDENTA, care sa asigure o judecata dreapta, cu respectarea tuturor normelor de drept.

            Credeti-ma ca in aceasta Uniune, toti membrii nostrii au dreptul legal si incontestabil la o astfel de comisie.

                                   

Sa recapitulam situatia actuala a C.D.

 

1. Presedinte UCP                                                                                                                          DEMISIONAT (nu avem presedinte ales de A.G.)

2. Prim-vicepresedinte                                                                                                                    Prin preluarea atributiunilor presedintelui de catre domnul Dumitrache, functia este preluata interimar de domnul Popescu Petre care ulterior demisioneaza, iar functia devine NEACOPERITA. Dar, nu se poate pentru ca toate documentele UCP se semneaza de presedinte si se contrasemneaza de prim-vicepresedinte(le semneaza domnul Dumitrache in fiecare colt al paginii)

3. Vicepresedinte cu probleme organizatorice administrative                                                     dl. inginer Biculescu Nicolae-Culpabil prin TACERE SI ACCEPTARE

4. Vicepresedinte cu relatii internationale                                                                                                dl. Gheorghe Tudor- Culpabil prin TACERE SI ACCEPTARE

5. Vicepresedinte tehnic sportiv                                                                                                     dl.  Tules Ialcin – foarte CULPABIL

6. Presedinte C.N.S.                                                                                                                       DEMISIONAT (nu avem presedinte ales de A.G.)-interimar membru supleant domnul Dinu Mihai

7. Presedinte C.N.J.D.A.L.                                                                                                            DEMISIONAT –functie neacoperita

8. Presedinte Comisie arbitrii                                                                                                        dl. Dan Popescu –culpabil prin TACERE SI ACCEPTARE

9. 2 supleanti :                                                                                                                                Popescu Petre –DEMIDIONAT

            Dinu Mihai      -interimar CNS

 

ESTE ACESTA UN C.D. ASA CUM CERE STATUTUL?!

 

Domnule Dumitrache, in conjunctura deosebit de favorabila pentru dumneata, in care domnul Hamza Valeri demisionase, ai avut o sansa unica sa dovedesti membrilor nostrii ca esti un democrat autentic, sa le arati situatia catastrofala in care se gaseste acest C.D. decimat de demisii si sa soliciti Adunarii Generale organizarea de alegeri anticipate. Iti depuneai candidatura la functia de presedinte si fi convins ca daca procedai asa ai fi devenit PRESEDINTE ALES.

            Dar ca sa fi un democrat autentic, ai nevoie de minte si caracter. Dar …ai? Ca vorba romanului “de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere”.

            Ti-am spus in materialul pe care l-am adresat C.D. in august 2010 ca :”DACA INTRI IN  TROACA, TE MANANCA PORCII” si te-am sfatuit sa iesi din troaca, dar, dumneata te balacesti intr-o veselie, si simti aceeasi satisfactie ca si PACIENTII DUMITALE.

            Sincer, ai avut O MARE SANSA si ti-ai batut joc de ea. Si, ca sa folosesc tot o expresie de UZ VETERINAR, ai CASTRAT  aceasta sansa cum castrezi purceii de lapte…cel putin de la purcei te alegi cu…..CEVA(FUDULEROS).

            Cand ai auzit ca pregatesc acest material, ai spus ca sunt cel mai nebun din Uniune. Am spus mereu ca nu am mania persecutiei si vreau sa sti ca nu m-am suparat. Eu stiu si de o gluma si de o intepatura, asa ca fi linistit, hai gata, linistestete, gata …ramanem prieteni. Si apoi trebuie sa recunosc ca ai dreptate, sunt nebun. Mai inebunit dumneata si nu sunt singurul, ai inebunit pe toti cei care au aflat ce faci prin sediul uniunii,  in sedinte,  pe holuri,  prin tribunale, pe la comisia de disciplina.

            Eu le-am spus: Ba, stati linistiti, omul este PRESEDINTE - conduce!

Nu stiu daca au inteles, dar sper ca si dumneata sti de gluma, asa ca , sa ne descretim putin fruntile. Ti-am facut o epigrama, inteapa rau, dar asta e rolul epigramei. Daca te superi, spune-mi ca nu o postez!. Ce…, nu te superi, bine gata, o pun:

     

 Sa o canti pe melodia “Pusca si cureaua lata” - dar iti trebuie si tambal:

 

                                    Cand erai tanar fecior,

                                    Lucrai pe la Abator.

                                    Din UCP, pot sa jur  

                                    C-o sa pleci cu-n SUT in C…

 

Stai, ce faci, ai promis ca nut e superi. Hai ca iti fac si refren, poate il canti la un botez:.

 

                                    Pusca si cureaua lata,

                                    Nu esti PRESEDINTE, tata.

                                    Si-o sa pleci din UCP

                                    PRESEDINTE LA C.A.P.

 

Brava, Vezi ce bine este ca nu suntem suparaciosi?

 

 

 

 

 

“FERICITI, CEI SARACI CU DUHUL”

 

Vezi, te iau cu duhul blandetii, pentru ca am vazut intr-unul din vestitele procese verbale ale “INTELEPTILOR” din C.D. ca angajezi un profesionist sa editeze revista SPORTUL COLUMBOFIL(pai nu sunteti voi PROFESIONISTII?).

            Sa nu publici in revista epigramele mele, ca te acuz de PLAGIAT si te dau pe mana C.N.J.D.A.L.(iar eu o sa fiu in sala si le dau BILETELE cu indicatii).

            Vezi ce pierzi daca m-ai socs din colectivul de redactie? Daca ma pastrai, le publicam eu. Dar, lasa ca rade lumea de dumneata si fara epigramele mele, ca ai un talent sa te faci de CACAOA, ceva de speriat.

            Dar, cei prost e ca ne faci de ras pe toti, toata Uniunea. Putem sa speram la o demisie, ceva?!Doamne fereste, glumeam, ce ne facem noi fara “PRESEDINTE”. Vorba aia: rau cu rau, dar mai rau fara “PRESEDINTE”.

            Nu glumesc, in urma cu vre-o doua luni, m-a sunat un delegat al Adunarii Generale si a pus pariu cu mine ca in cateva zile iti dai demisia.

            Dar, eu care (tarziu) am inceput sa te cunosc, i-am spus : si daca ne dam toti 4500 demisia, dar domnul Dumitrache tot “PRESEDINTE” va fi. Mai face o sedinta, mai judeca un caz, pentru ca omul asta poate sa faca sedinte si singur, oricum si acum cand mai are vre-o 3 in C.D., el tot singur este pe-acolo. Mieluseii nu ies din vorba lui, ca ii da afara si numeste el altii.

Asta (adica dumneata) s-a declarat ca CEZAR-IMPERATOR. Noi care te “pretuim” speram sincer ca nu sfarsesti ca prapaditul ala.

           

Domnilor delegati ai Adunarii Generale a UCPR, ma adresez dumneavoastra, care conform legii sunteti singurul organ abilitat sa schimbe radical aceasta stare in care uniunea noastra nu a mai fost niciodata.

            La sedinta A.G. din 22 octombrie 2011, intentionez sa va solicit votul, pentru a prezenta un set de propuneri pe care vi le aduc la cunostinta anticipat, pentru a le studia cu atentie, sa le puteti discuta in cadrul cluburilor, sau cel putin cu o parte din membrii dumneavoastra pentru a putea sa decideti daca ele merita sa fie votate pentru a deveni HOTARARI ale A.G.. Deasemenea doresc sa le vada si aceia care intretin aceasta stare de lucruri ilegala si anormala si care nu se vor da in laturi de la nici o josnicie, pentru a impiedica prezentarea acestor prouneri, dar mai ales adoptarea lor de catre dumneavoastra.

 

  1. Adoptarea de catre A.G. a hotararii de a se organiza ALEGERI PARTIALE pentru ocuparea functiilor devenite vacante prin demisii astfel:

*Presedinte UCPR

*Presedinte C.N.S – un tehnic

*Presedinte C.N.J.D.A.L – un jurist

*Membru supleant

In situatia in care aceasta propunere devine HOTARARE, sa alegeti o comisie formata din 5-7 membrii alesi de dumneavoastra dintre delegatii cluburilor si care sa supravegheze si sa sigure totala legalitate si corectitudine a acestor alegeri.

Deasemeni sa stabiliti data sedintei in care se vor desfasura alegerile si data pana la care se pot depune candidaturile.

 

  1. Adoptarea propunerii ca proiectul statutuli intocmit de comisia insarcinata de Adunarea Generala in sedinta din noiembrie 2010 sa fie trimis cate un exemplar la fiecare club pentru a fi studiat si prezentat membrilor nostrii, cat si postarea acestuia pe siteul UCPR.

In situatia in care aceasta propunere se adopta prin votul dumneavoastra, sa stabiliti data sedintei extraordinare in care Statutul sa fie dezbatut articol cu articol(asa cum este legal) si adoptat prin vot.

Pana la data sedintei, cluburile sa inainteze comisiei de juristi care a realizat proiectul, orice alte propuneri, pentru a le centraliza si a fi supuse dezbaterilor in Adunarea Generala.

 

  1. Avand in vedere constituirea cu incalcarea prevederilor legale si statutare a actualei C.N.J.D.A.L., Adunarea Generala sa suspende TEMPORAR deciziile acesteia, urmand ca dupa alegerea prin vot secret a presedintelui acestei comisii, acesta sa aleaga dintre membrii comisiilor de disciplina ai cluburilor un numar de 6 membrii (statutul prevede minim 5) care sa  completeze comisia.

Aceasta comisie, legal constituita, sa studieze cauzele aflate pe rol, sa completeze probele existente, sa stabileasca martorii, si sa-i citeze legal, sa aduca la cunostinta celor incriminati faptul ca isi pot numi un aparator(avocat), sa stabileasca data dezbaterilor si sa rejudece cauzele ce respectarea tuturor normelor de drept , iar deciziile(verdictele) sa fie prezentate A.G.

 

  1. Avand in vedere prevederea legala ca Adunarea Generala are drept de control permanent asupra activitatii C.D. cat si faptul ca sedinta acestui comitet se desfasoara cu usile inchise, iar accesul delegatiilor A.G. la verificarea continutului procesului verbal de sedinta este ingradit, solicit ca prin votul dumneavoastra sa adoptati HOTARAREA ca la orice sedinta a C.D. sa poata participa 2 delegati ai Adunarii Generale, prin rotatie. Acestia doar vor asista la desfasurarea sedintelor, dar nu vor putea lua parte la discutii si nu vor putea participa la vot. Cand este cazul, membrii Adunarii Generale prezenti la aceste sedinte, vor prezenta o scurta informare in cadrul celor 2 sedinte anuale ale noastre.

 

  1. Referitor la siteul oficial al uniunii, propun ca prin votul dumneavoastra sa adoptati HOTARARI care sa oblige C.D la:

 

    1. Toate hotararile adoptate prin vot de Adunarea Generala sa fie extrase din procesul verbal si postate pe site pentru a le cunoaste toti membrii nostrii iar dumneavoastra delegatii sa puteti urmarii punerea lor in executare de catre C.D.
    2. Continutul si motivarea demisiilor membrilor C.D. si ai Comitetelor si Comisiilor Nationale, sa fie postate pe site, pentru ca membrii cluburilor noastre sa cunoasca in permanenta situatia reala in care se gasesc aceste organisme nationale
    3. Toate contestatiile, sesizariile, cererile si reclamatiile depuse la secretariatul uniunii sa fie postate fara nici o exceptie pe site pentru ca membrii tuturor cluburilor noastre sa fie corect informati asupra abuzurilor, incalcarilor drepturilor lor, persoanele reclamate si cele care le reclama, iar membrii Adunarii Generale sa poata adopta masuri legale pentru o functionare corecta si normala a Uniunii
    4. Planul de venituri si cheltuieli(PVC), situatia contabila, raportul comisiei de cenzori, procesele verbale ale sedintelor C.D., cu discutiile purtate si concret cum a votat fiecare membru.

Domnilor membrii ai Adunarii Generale, eu, m-am suspus intotdeauna HOTARARILOR dumneavoastra pentru ca stiu, dar mai ales cred cu toata convingerea , este dreptul dumneavoastra legal (SI NUMAI AL DUMNEAVOASTRA) de a lua HOTARARI in UCPR. Cei care TRAMBITEAZA pe toate canalele ca au hotarat ei, incalca legea si numai dumneavoastra ii puteti opri. Daca considerati ca aceste propuneri nu merita discutate MA SUPUN NECONDITIONAT.

 

            Va atentionez si asupra faptului ca au fost puse in regie niste scenari aberante, inca inainte sa postez acest material de tipul:

            1. Eu vreau sa DISTRUG UCPR-ul.           Eu l-am creat domnilor, alaturi de alti impatimiti ai acestui sport

            2. Eu fac parte din nu stiu ce grupare SUBVERSIVA.(atunci ei sunt intr-una SATANISTA)

            3. Eu am stabilit deja un C.D (din umbra).

 

            Domnilor, eu am promis Adunarii Generale ca nu mai candidez. Habar nu am care vor fi cei care isi vor depune candidaturile si la care dintre functii. Toti crescatorii nostrii au acest drept. Eu am un singur vot. Adunarea Generala voteaza prin vot secret(intim). Nu am cerut voturi nici cand am candidat eu(pentru mine). Nu am incercat niciodata sa influentez votul nici fata de cei care imi solicita, macar o sugestie.

            Domnilor, cei care au adus Uniunea in starea actuala spun ca eu incerc sa o distrug, pentru ca in marea lor ingamfare cred ca daca nu vor mai fi ei alesi se va desfiinta UCPR. Nimeni nu este de ne-inlocuit, dar ei nu pot intelege acest lucru.

            Eu doar imi exprim opiniile, si nici macar nu pretind ca am dreptate in tot ce afirm. Am si taria sa-mi cer cu omenie si sinceritate scuze atunci cand gresesc.

            Dumneavoastra aveti discernamant si veti intelege cine construieste si cine DISTRUGE de fapt. Hotul striga :”HOTII”

           

Cu toata pretuirea pe care o port tuturor columbofililor romani si cu speranta ca vom gasi intelepciunea sa devenim o MARE, UNICA SI FRUMOASA FAMILIE a Sportului Columbofil Romanesc, sa dea BUNUL DUMNEZEU sa mai apuc si eu astfel de VREMURI.

                                                                                                          Stefan Georgescu

Dr. Bilius Mircea - articol columbofil `Cainele si porumbelul`Domnul Cristea Eduard, UCPR Dambovita, este al doilea castigator al porumbeilor tandemului Cocos + MusatInterviu cu presedintele UCPR, domnul MIHAI DINU - 24 februarie 2014CNS al UCPR – “Pentru unii muma, pentru altii ciuma”Dreptul la replica al domnului Gabriel Eana - presedintele C.N.J.D.A.L. din cadrul UCPR


Comentarii

postat la 10:42, Marti, 18.10.2011 de Stanescu Silviu

Domnule Colonel , va felicit pentru articol , insa ati fost foarte bland cu „fratele” Dorel ! Astept sa reveniti cu completari .

postat la 11:46, Marti, 18.10.2011 de aurel

de foarte multe dinte aceste acuzati eu stiam de citva vreme dar nu stiam de toate . e bine ca cineva a avut curaju sa le scrie pe hirtie .felicitari la domnu colonel georgescu pt ce a desvaluit

postat la 11:49, Marti, 18.10.2011 de Dragnea Dumitru

silviule tu teai referit la fratele dorel alniti ??/daca e vorba de el sa sti ca e o mare , mare halalera de om asa cum ati zis si in titlu la articol domnule Georgescu

postat la 12:07, Marti, 18.10.2011 de chioveanu- N.

daca va imaginati ca doar la noi la FCPR sint probleme cu conducerea va inselati

postat la 12:09, Marti, 18.10.2011 de zainescu aurel

sa il pupati in fund pe domnu colonelu ca a avut curaj sa scrie despre aceste probleme/ in fcpr fura bilan si gasca lui de rupe si nare nimenea curaj sa zica pis /mai bine venim la voi

postat la 12:12, Marti, 18.10.2011 de titi - targoviste

domnule GEORGESCU dumnevostra erati bun de preseedinte da nu va lasa sacaliii din conducere sa ridicati capul - datile la temelie daca aveti probe si dovezi

postat la 12:20, Marti, 18.10.2011 de octavian - ph

e bine ca mai sint si oameni d e caracter care au curajul sa spuna lucrurilor pe nume si sa plece capul

postat la 12:31, Marti, 18.10.2011 de emilian

acu nu va e frica de repercusiuni domnule georgescu ?in FCPR daca scriati asa ceva si dadeati in presa va suspenda cel putin 10 ani si pe dumnvoastra si pe toti membrii familieii dv

postat la 12:46, Marti, 18.10.2011 de iordan NELU

domnule Georgescu va invitam sa veniti si la noi in FCPR sa faceti ordine ca ce e si la noi te doare capul - Un grup de baeti din Mizil

postat la 13:17, Marti, 18.10.2011 de Costel

l-am vauzt si eu pin acum pe domnu Dumitrache de cateva ori dar nu ai fi zis ca este atit de dictator .cum te insale omul !!!!!!1

postat la 16:54, Marti, 18.10.2011 de gimy

Articol destul de bun domnule Georgescu , insa cam stufos si mult prea plictisitor prin limbajul de lemn pe care il folositi ! Aveti dreptate in cea mai mare parte insa uitati sa ne vorbiti si despre alti mascarici din UCPR care au condus aceasta Uniune dupa bunul lor plac si care au macinat aceasta insititie care astazi se afla in pragul falimentului .

postat la 17:00, Marti, 18.10.2011 de gimy

Nici nu stiu cu care sa incep mai intai , sunt atat de multi cei care au capusat UCPR-ul si nu as dori sa le creez disconfort omitandu-i ! Sa incep cu domnul Stefanescu ? Evident ca nu v-ar conveni ! Stiti la fel de bine ca si mine cat a supt acest om . Ca astazi nu mai are acces la masa cu bunatati acest fapt i se datoreaza in tr-o proportie covarsitoare lui Marius Andrei . Alta specie de sugativa !

postat la 17:07, Marti, 18.10.2011 de gimy

Dumneavostra om priceput in toate stiti cum stau lucrurile si la ce ma refer aici . Lupta surda pentru putere intre cei doi si GASTILE lor a slabit UCPR -ul , si de aceea cei doi impreuna cu toti lingaii lor ar fi trebuit indepartati demult , domnule Georgescu . Si cum nimic nu este intamplator , astazi , cele doua cucuvele se iubesc de ti-e mai mare dragul . Oameni destepti, si-au dat seama ca nu au nimic de castigat daca incearca sa se anihilize reciproc !

postat la 17:16, Marti, 18.10.2011 de gimy

Si mai apoi de ce sa se certe la nesfarsit, cand puteau foarte bine sa i-si imparta teritoriile fara sa se mai atace unul pe celalalt ? In momentul de fata sunt chiar prieteni , si daca le sunt AMENINTATE teritoriile nu ezita sa faca front comun impotriva celor care indraznesc sa li se impotriveasca . Curioasa prietenie PE BANII PROSTILOR ! Domnule Georgescu si dumneavoastra faceti parte din acest grup de INTERESE , participand ori de cate ori sunteti CONVOCAT la intrunirile TOVARASESTI ale celor doi ! De ce va mirati unde a ajuns UCPR -ul ????

postat la 17:19, Marti, 18.10.2011 de stroescu Ciprian

sunteti cu un mare pas inaintea celor de la FCPR care nu au curajul sa-si dezvaluie ( nici macar partial )matrapazlicurile

postat la 17:27, Marti, 18.10.2011 de gimy

O alta PODOABA cu care ne-am procopsit este distinsul nostru coleg Tudor Gheorghe ! Alias Tudorica . Om bun ai zice, daca nu l-ai cunoaste , painea lui Dumnezeu ! Si el ,asa cum specificati si dumneavoastra ,are partea lui de vina . Lui Tudorica nu ii place sa conduca , insa ii place sa faca regii, aliante si jocuri marunte, murdare, care mai de care de prost gust . Prietenia lui cu ANUMITE PERSOANE SUS PUSE din FCPR aproape ca ne-a distrus . Astazi nu mai intelegem nimic din ceea ce a insemnat MARELE PROTOCOL cu o ALTA GASCA DE PROFITORI, de aceasta data din FCPR . Sa fie o coincidenta ? Nu cred !

postat la 17:38, Marti, 18.10.2011 de gimy

Refuzam de dragul unor japite care n-au nici in clin nici in maneca ceva legat de Uniunea noastra , un protocol cu cei din FRSC pentru ca asa au vrut nu stiu ce persoane din FCPR ? E bine acum domnule Georgescu ? Stam si ne uitam ca tampitii la cei din FCPR cum isi freaca mainile de bucurie si isi pregatesc porumbei pentru Olimpiada , si noi ce facem ? Stam si ascultam ce spune si comanda domnu TUDORICA si cu domnu MARIUSICA . Niste gainari care ne-au facut sa credem in NIMIC ! Asta a fost protocolul cu FCPR-ul , UN MARE ZEROOO !!!!

postat la 17:39, Marti, 18.10.2011 de Turtureanu Marcel

bilane cind te-om vedea si pe tine rastignit ca pe domnu dumitrache ?

postat la 17:46, Marti, 18.10.2011 de gimy

Si mai avem un omnipotent ! Om mereu cu cravata la gat , bine barbierit as spune rasat . Si acest specimen face jocuri murdare si se da dupa cum bate vantul. Doriti numele lui . Celebrul nostru coleg IALCIN . Om care si-a tocit coatele prin institutiile statului , si care prin natura meseriei STIE SA MANIPULEZE ! Va spune ceva si acest individ ????? Trage si el sforile dupa cum ii canta unul sau altul ? Trage, si trage al dracului de bine cand are anumite interese .

postat la 17:58, Marti, 18.10.2011 de gimy

In sfarsit a venit randul si domnului Dumitrache !!!!! Ce face omul asta acum nu mai intelege nimeni . Si cum ar putea fi altfel ? A ramas singurel , lucru pe care si-l dorea demult . Cred ca asta a visat toata viata lui , adica sa ajunga presedinte Ucpr . Daca nu ar fi venit demisia presedintelui Hamza ar fi tanjit dupa functia sta toata viata lui ! El saracul nu intelege ca nici acum nu e presedinte . Dar fiti sinceri cu dumneavoastra , poate un om bolnav sa inteleaga ca nu este dorit . Nici Ceausecu nu a inteles , si uitati ce s-a ales din tara asta , PRAFUL !!!!. Si mai avem pretentii sa inteleaga Dumitrache ! Sa fim seriosi .

postat la 18:04, Marti, 18.10.2011 de gimy

Dumitrache este PRODUSUL NOSTRU la fel cum sant si Stefanescu , Andrei , Georghe , Ialcin si altii . Noi i-am creeat i-am investit , l-am dat puterea !Numai ca ei au inteles sa o foloseasca in nume PROPRIU . Sunt convins ca sigurul membru din CD care ar fi putut veni cu un suflu nou era domnul Petre Popescu . Dar si el a demisionat . Cum ar fi putut fi altfel cand vazuse saracul ce fel de colegi are !!!!!!

postat la 18:15, Marti, 18.10.2011 de gimy

Paranoia domnului Dumitrache nu poate fi stopata . Sfatul meu , ca simplu membru este sa-l indepartati cat mai repede prin alegeri cu ADEVARAT LIBERE . Asta daca vom mai avea timpul necesar si nu ne vor dizolva cei din FRSC cu care suntem intr-un proces pe aceasta tema . Apropos , ne mai reprezinta cineva ? Iar dumneavoastra domnule Georgescu ,incercati atunci cand scrieti sa comprimati cele spuse . Si lasati-o mai moale cu spriturile alea prelungite pe la Caragiale in compania anumitor indivizi care vor cu nerusinare PUTEREA !Zau nu o sa va aleaga nimeni , nici pe dumneavoastra , dar mai ales pe ei !!!! Va stie lumea cine sunteti , dar mai ales, CE DORITI !!!!!!!!

postat la 18:28, Marti, 18.10.2011 de moise

valeu mama da` ce leati mai traso;//iti e si mila de ei dar de fapt nu trebe pt ca astia uita repede si o ia de la capat

postat la 18:37, Marti, 18.10.2011 de marius

eu pe domnu Georgescu il vad un om foarte serios si interesat sa rezolve problemele uniunii noastre. daca ar fi avut interese meschine nu ar fi ridicat acu aceste probleme.dinsu nu vrea functii si nu a vrut niciodata,il doare doar sufletu cind vede ce sa ales de ucpul nostru/nu uita ca el este unul dintre fondatorii uniunii noastre

postat la 20:58, Marti, 18.10.2011 de mindroviceanu

lasa ca e bine ca leati mai dat la cap sa vada ca mai are si cineva hac de cojocu lor /poate il dati si jos pe domnu Dumy ca sa ajunga cu picioarele pe pamint

postat la 21:24, Marti, 18.10.2011 de Georgescu Stefan pentru Gimy

Respect opiniile tuturor columbofililor si mai ales a celor care dovedesc ca le pasa si sunt oameni cinstiti.

postat la 21:27, Marti, 18.10.2011 de Georgescu Stefan pentru Gimy

In mod evident, dumneavoastra facet parte dintre acestia.De aceea voi face cateva precizari:\r\n

postat la 21:29, Marti, 18.10.2011 de Georgescu Stefan pentru Gimy

1.Ar fi corect sa va declinati identitatea pt. ca nu aveti ce pierde. Eu, dupa cum vedeti imi asum toata responsabilitatea, cu

postat la 21:31, Marti, 18.10.2011 de Georgescu Stefan pentru Gimy

toate ca am fostamenintat cu justitia in mai multe randuri(detin dovezi scrise).\r\n2.Declar ferm ca am o relatie de prietenie atat

postat la 21:42, Marti, 18.10.2011 de Georgescu Stefan pentru Gimy

Respect opiniile tuturor columbofililor si mai ales a celor care dovedesc ca le pasa si sunt oameni cinstiti. In mod evident dumneavostra faceti parte dintre acestia.De aceea voi face numai citeva precizari:\r\n1.ar fi corect sa va declinati identitatea pt ca nu aveti pierde. Eu, dupa cum vedeti imi asum toata responsabilitatea, cu toate ca am fost amenintat cu justitia in mai multe randuri(detin si dovezi scise)\r\n2.declar ferm ca am o relatie de pritenie atat cu dl. Stefanescu L, cat si cu Andrei M, dar de cand sau impacat, nu m-am intalnit niciodata cu ei in aceeasi locatie(in acelasi timp).\r\n3.Nu am fost niciodata la Caragiale pentru a participa la vreun ciolhan!\r\n4.Daca citeati mai bine materialul, vedeati ca declar public ca EU, nu mai candidez la nici o functie\r\n5.eu nu detin mijloace de transport si nici nu comercializez produse columbofile. In consecinta nu am nimic de-a \"face\" cu impartiri teritoriale si sfere de influenta.Stiu si eu ca acesta ne fac mult rau.Va asigur de intregul meu respect si mi-ar face plcere sa discut cu dumneavostra.Cei carora nu le pasa sau se lasa intimidati, sunt adevaratii vinovati din ucp(daca vreti sa discutam:0745987506)\r\n\r\n

postat la 23:53, Marti, 18.10.2011 de cristi

se aude , ca la sedinta de sambata, incapabilul de dumitrache va fi dat afara

postat la 02:29, Miercuri, 19.10.2011 de minulescu

doi-zece

postat la 11:33, Miercuri, 19.10.2011 de Edy

Nu ne intereseaza ce face cu bani , pe noi ne intereseaza sa se faca concursurie CORECTE ,nimic in plus.

postat la 14:20, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Prezinti numai ce-ti convine,atit din legislatie,cit si din STATUT-ul UCPR.

postat la 14:21, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Ca esti „parsiv” stim,ti-ai schimbat porecla in renume.La noi in Oltenia unii oameni circula cu „troscoleta” trasa de magari.

postat la 14:22, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

In UCPR, MUTU imprastie vorbe urite cu troscoleta trasa de o JAVRA si un PARSIV.

postat la 14:23, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Georgescule,tu nu bagi de seama ca numai tu si Simion postati articole defaimatoare la adresa UCP si a conducerii ei?

postat la 14:24, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Fara voi e liniste. MUTU e mai hot ca voi,va baga in fata sperind sa obtina foloase din schimbarea STATUT-ului.

postat la 14:27, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Deja se viseaza PRESEDINTE al UCP si VICEPRESEDINTE in FRCS pentru ca daca nu stii doreste sa dea „pe tava” UCP celor de la FRSC

postat la 14:27, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

ASTA VRE I? Sunt convins ca A.G. nu este de acord cu voi.

postat la 14:30, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

E bine de stiut ca toate cheltuielile la FRCS sunt mai mari decit la UCPR, ex. cotizatia UCP este 25 lei/an,la FRSC este 50/an.

postat la 14:31, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Cu parsivenia-ti bine cunoscuta,in articol ai lasat sa se inteleaga faptul ca esti jurist.

postat la 14:32, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Cind ai urmat dumneata cursurile facultatii de drept? Poti prezenta o diploma?

postat la 14:33, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Eu stiu ca nu ai studii superioare. Hai, uimeste-ma, poate aflu ca am fost colegi de grupa, daca stii ce inseamna asta.

postat la 14:35, Miercuri, 19.10.2011 de E.P.

Rog redactia sa publice comentariile in ordinea transmiterii. Multumesc!

postat la 19:04, Miercuri, 19.10.2011 de cristi

dumitrache imparatule , vei raspunde pentru tot, dar pentru tot ! sa nu uiti asta!

postat la 20:55, Miercuri, 19.10.2011 de Adita

eu zic sa ne mutam toti la FRSC sa putem participa la olimpiada si sa scapam de MOGULI.

postat la 22:23, Joi, 20.10.2011 de Stefan Georescu pentru E.P.

Draga domnule E.P.\r\nAm citit cu mult interes “OPINIILE” dumneavoastra. Daca in constructia vreunei fraze, se intelege ca ma dau jurist vezi ca la capitolul CNJDAL specific CLAR ca nu sunt jurist.In schimb dumneavoastra intrebandu-ma daca am fost cumva colegi de grupa ne spuneti clar ca sunteti jurist.Dar in loc sa combateti afirmatiile mele cu argumente juridice recitititi si dv. ce spuneti. Sub anonimat un jurist nici nu poate spune prea multe iar dv atat puteti. Eu, pe parcursul vietii am vazut multi “LEI” chitaind sub pat. \r\n

postat la 16:53, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Domnule Georgescu , uite ca a trecut si mult asteptata sedinta in care ne pusesem atatea sperante. Ce a iesit ? Un mare FIISSSS !!! Cum au fost solutionate toate incalcarile RNS -ului si ale Statutului UCPR ? Va spun eu . A fost o sedinta de tot CACATUL in care cele doua tabere au incercat sa-si umfle muschii ! Adica sa isi impuna punctele de vedere prin FORTA !

postat la 17:02, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Nu am reusit nici acum sa inlaturam \" coja de la buba \" Mai precis MAIMUTA va ramane sa conduca pana in ianuarie cand chipurile vor avea loc \" ALEGERI LIBERE\" Pana atunci TRAIASCA GASTILE !!!!!! In fiecare Federatie din tara asta exista LEPRE , dar parca la noi s-au strans cele mai multe !!!!!! Cum dracu e posibil asa ceva ? Va reamintesc ,daca ati uitat ,ca atunci cand ne-am constituit in UCP ne-am delimitat de unele lucruri golanesti care se intamplau in UFCR ?

postat la 17:12, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Va mai amintiti nu-i asa ? Acum , in Uniunea asta in care am crezut cu totii ca va fi altceva ,si-au facut loc in varful erarhiei tot felul de PROFITORI SI EXCROCI . Unii va sunt asa cum recunoasteti singur , prieteni buni . Cum ati putut accepta ca intr-o Adunare Generala sa se voteze excluderea unui membru , fie el si Bogdan Simion, doar pentru simplu fapt ca are pe rol niste procese cu anumiti din conducere ?

postat la 17:19, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Adica , asta ramasese ultima si cea mai mare problema din UCPR ? Excluderea lui Simion ? De ce aceeasi de rahat Adunare Generala nu a luat EXACT aceiasi decizie atunci cand TUDOR GHEORGHE a FACUT EXACT ACELASI LUCRU . Va spun eu , nu a facut-o pentru ca Adunarea Generala este INFLUENTATA , DIRIJATA dupa bunul plac al unora , inclusiv ai prietenilor dumneavoastra .

postat la 17:32, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Exemplul pe care vi l-am dat arata si demonstreaza fara dubiu ca ADUNAREA GENERALA ESTE SI VA PUTEA FI MANIPULATA SI IN VIITOR !!!!! Lucru foarte foarte GRAV ! Pareti un om competent si onorabil, de aceea nu o sa va mai adresez intrebari care or sa va faca sa va simtiti stanjenit . Nu pot insa sa nu va intreb ce reactie ati avut la atitudinea infantila , de proasta crestere a domnului IALCIN ????? Ati vazut cum se pune omul capra ? Are stilul lui inconfundabil de ............baiat cu cravata la gat !!!! Cred cu tarie ca oameni ca el ca Tudor , Dumitrache , Stefanescu (prietenul dv ) Andrei si altii NU AU CE CAUTA INTR-UN VIITOR COMITET .

postat la 17:42, Duminica, 23.10.2011 de gimy

Sunt oameni care \" si-au trait traiul si-au mancat malaiul \" Toti , fara exceptie au aratat \"de ce au fost in stare \" Cred ca a venit timpul sa lase locul altora , mai tineri si mai capabili , dar mai ales celor care NU FAC JOCUL ALTORA . Cred ca acesta este viitorul . La sfarsitul acestui scurt dar precis material pe care l-am publicat sper ca puteti trage unele concluzii , atat dumneavoastra cat mai ales prietenii dimneavoastra , inclusiv cel din Priseaca !! Si spuneti-i sa nu se mai oboseasca culegand informatii in stanga si-n dreapta despre cine sunt , unde stau.... etc. A facut asta toata viata lui ! Nu a obosit ?????

postat la 17:51, Duminica, 23.10.2011 de gimy

In ceea ce ma priveste nu voi mai posta nici un comentariu . Am facut-o si am deranjat destui \" MOGULI \" Si apoi m-am saturat sa fiu EU cainele de paza al celor multi dar prosti . Mare dreptate avea Lapusneanu !

postat la 20:20, Duminica, 23.10.2011 de Stefan Georgescu pentru Gimy

Domule gimmy\r\nMa bucur sincer ca nu m-am inselat cand ti-am spus ca te consider un om cinstit si ca iti pasa. Imi exprim din nou respectul pentru toate afirmatiile pe care le postezi si te asigur ca daca ma suni iti voi pastra anonimatul. \r\n

postat la 10:39, Miercuri, 02.05.2012 de RADIVOIU TG JIU

care ma poate ajuta si pe mine sa fac o plangere la ucpr sa sesizez neregularitatile din tgjiu.
Nume
Email
Comentariu
Cod securitate
Cod securitate

Contact - Regulament
Copyright © 2008 - 2019 RRP. Toate drepturile rezervate.