Articole
Sondaj
Licitatii / Vanzari
Intrebari
Concursuri / Clasamente
Uniuni / Cluburi
Galerie Foto/Video
Sfatul Medicului
Opinia Specialistului
Pagina principala Materiale Video Crescatorii Diverse English Section Chinese Section FRSC Expozitii For Fun Porumbei de top Comentariile etapei Pagina incepatorului Porumbei pierduti Romania In Direct Contact



Newsletter

Introduceti adresa de email pentru a primi ultimile noutati de la Romanian Racing Pigeons.
Cum ati incheiat sezonul de zboruri cu maturii in 2019?
Foarte bine
Bine
Satisfacator
Prost

Rezultate sondaj

ACKA - porumbei de agrement si ornament
UNIUNEA COLUMBOFILILOR PROFESIONISTI DIN ROMANIA
Brieftaubenmarkt - Germany
Cupe-medalii-For-Champions
Freialdenhofen & Sohnen - Germania
Produse columbofile Corabia
Site columbofil www.chinaxinge.com
Firma YU YING IMPEX SRL - Accesorii columbofile
Crescatoria TITA - ANDU
Crescatoria MUNTEAN VASILE - Sibiu
Campionul national domnul Bogdan Ciobanu, Suceava
Columbodromul international TRANSILVANIA
Columbofil Banc Marius Dej
Columbodromul GOLDEN RACE, Urlati, Prahova
Produse Porumbei CORABIA
Columbodromul SUPREM
Columbodromul international BRASOV

Raportul activitatii fostului presedinte al FCPR, dl. Florin Moldovan


22:42, Marti, 10.11.2009

 

SCRISOARE DESCHISA CATRE

FEDERATIA CRESCATORILOR DE PORUMBEI DIN ROMANIA (F.C.P.R.)

 

DOCUMENTUL INTERZIS spre publicare in revista `Columbofilia Romana`

 

 

 



RAPORTUL ACTIVITATII PRESEDINTELUI F.C.P.R.

MOLDOVAN  FLORIN

                   

                   

 

 

 

Perioada 1998 - 2006

 

Pentru a face o analiza si o apreciere corecta a activitatii UFCR pe perioada 1998-2006, perioada in care subsemnatul a indeplinit functia de  presedinte, trebuie sa analizam ce a fost inainte de 1998 si ce s-a facut pana acum.

Inainte de teoate vreau sa fac cunoscut ca am preluat UFCR cu aproximativ 2450 membri, cu inele fara titluri de proprietate, aduse pe cai necinstite, fara plata taxelor legale, cu un sediu in paragina, nezugravit, nerenovat de peste 20 de ani, cu expozitii nationale in care se expuneau maxim 400 porumbei, cu premieri la care se acordau cupe de portelan, sticla sau ceramica, cu mese festive de premiere la care erau prezenti cel mult 80-100 crescatori, majoritatea barbati si cel mult 2-3 femei, cu un campionat national foarte slab. Cu un catalog de expozitii la fel de slab, cu porumbei si crescatori foarte putini ce reuseau sa faca normele. La ora preluarii mandatului meu expozitiile columbofile nationale nu erau onorate de nici o personalitate columbofila din strainatate.

In scurt timp dupa preluarea mandatului am fost controlati de catre Garda Financiara si Politie in legatura cu importul inelelor. S-a constatat ca inelele erau importate pe cai necinstite, fara plata taxelor legale si am fost obligati sa achitam retroactiv suma de 105.000.000 lei vechi si o amenda de 10.000.000 lei vechi. In anul 1998 acesta suma era o foarte mare valoare si prin urmare am ajuns ca la sfarsit de an sa nu mai putem plati salariile angajatilor.

Pe scurt cam aceasta era situatia la data la care am preluat conducerea UFCR.

La alegerea mea, in anul 1998, in functia de presedinte, am promis ca voi prinde hotii la concursuri si voi arata fata frumoasa a Romaniei columbofile. Nu cred ca am reusit sa prind toti hotii, dar pe o mare parte dintre ei da si multi altii care vroiau sa fure probabil s-au razgandit si in mod normal prin aplicarea regulamentului si eliminarea celor ce nu l-au respectat mi-am castigat dusmani, atat pe ei cat si pe cateii din jurul lor. Nici o decizie luata de catre Comitetul Director pe perioada mandatului meu nu a fost contestata.

Persoanele din vechea  conducere nu mi-au aratat actele cu perioada depunerii candidaturilor pentru FCI si nu m-am putut  prezenta la Congresul ce se tinea la Olimpiada de la Blakpool, suferind un accident de circulatie in timp ce ma deplasam la Bucuresti pentru viza. Acest accident m-a tinut in pat peste mai bine de un an. Ulterior am fost acceptat membru supleant pana la Olimpiada de la Cape Town unde mi-am depus candidatura pentru comitetul director la FCI  si am fost ales prin vot secret, la fel si membru in Comisia Sportiva, in conditiile in care Romania nu avea loc rezervat.

Cu relatiile personale pe care le aveam si cele pe care le-am dobandit ulterior am reusit sa dezvolt prietenii cu majoritatea tarilor membre ale FCI si sa arat fata frumoasa a Romaniei columbofile si realizarile ei. Apoi prin vizitele intreprinse la expozitiile nationale ale multor tari din Europa si Olimpiadele columbofile, am reusit sa leg prietenii cu foarte multi presedinti de tari columbofile si majoritatea membrilor CD din cadrul FCI. Dovada ca o mare parte dintre ei ne-au onorat cu prezenta la expozitiile noastre nationale, la invitatia mea si a UFCR.

Imi face o deosebita placere sa amintesc aici numele celor care ne-au onorat cu prezenta: Dl. Jose Tereso, presedintele FCI si presedintele Portugaliei, Dl. Vermeulen Felicien, vicepresedinte FCI si presedintele Belgiei, Dl. Gert Visser, vicepresedinte FCI si presedintele Olandei, Dl.Lutz Primes, vicepresedinte FCI si presedintele Austriei, Dl. Bardos Istvan vicepresedinte FCI si presedintele Ungariei, Dl. Ernest Rossi, din Malta, vicepresedinte FCI, Dl. Roland Fitzner, vicepresedintele Germaniei, Dl. Alexandar Petrovici, membru in comisia sportiva a FCI si presedintele Serbiei-Muntenegru, Dl. Eros Carboni, Italia, membru in CD al FCI, Dl. Dimitar Bojericov, presedintele Bulgariei, Dl. Tayar Basaran, Turcia, D-nii Bodnaras si Stefan din Ucraina, Dl. Stefanescu Liviu, presedinte UCP, Dl.Hamza Valeriu, presedinte UCP si multi alti vicepresedinti si membri din conducerile delegatiilor mai sus mentionate.

Tot la invitatia mea si a UFCR la expozitia Constanta organizata de catre d-l Chicheanu Hristu ne-au onorat cu prezenta columbofili de valoare mondiala precum: d-na Martha van Geel, secretara Grand Prix International, Fam.Gyselbrecht - tata si fiu, Silvere Toye, Jac van de Wegen, Chris Hebberecht, Noel Lippens, Ad Schaerlekens, Hegedus-Beker, Jan Vossmeier si multi altii.

Toti invitatii au fost incantati de ce au vazut la expozitiile noastre nationale si de frumusetea tarii si au dus impresiile placute despre Romania mai departe, in tarile lor. Mare parte dintre ei au publicat ulterior articole frumoase despre Romania columbofila in ziarele si revistele columbofile din tarile lor. Chiar si pe internet, pe cea mai vizitata pagina net columbofila din lume, www.pipa.be, au fost zeci de mii de accesari lunare pentru a afla amanunte despre fenomenul columbofil din Romania, apoi au aparut doua reportaje semnificative, inclusiv fotografii foarte favorabile tarii nostre. Toti oaspetii nostri de vaza din strainatate au apreciat rezultatele, mesele festive, premierile si faptul ca in Romania sunt foarte multi columbofili tineri care practica sportul columbofil la un nivel bun. In prezent avem 3557 columbofili fata de 2450, in 1997, in crestere cu aprope 30 %. In statisticile FCI numai in Portugalia, Polonia si Romania a crescut numarul crescatorilor si mai ales printre crescatorii tineri. Pentru aceasta reusita ca si pentru expozitiile columbofile organizate de noi am fost felicitati chiar si in cadrul sedintelor CD al FCI.

Consider o mare onoare pentru mine si UFCR vizitele acestor mari personalitati columbofile.

In aceasta perioada Romania a participat la toate Olimpiadele columbofile si toate columbodroamele organizate de catre FCI, la campionate mondiale de pui obtinand rezultate bune si chiar foarte bune. As aminti aici pe unul dintre cele mai bune, respectiv locul 2 Grand Prix Hajduszoboszlo, al campionului Cosmin Olteanu, premiat in cadru festiv la Olimpiada Lievin din Franta.

In toate deplasarile facute de mine in strainatate, oficiale si neoficiale, am prezentat fata frumoasa a Romaniei precum si pe campionii ei.

Am fost apreciati la olimpiade pentru rezultatele corecte pe care le-am prezentat. Nu toata lumea a fost convinsa de veridicitatea rezultatelor fantastice prezentate de loturile tarilor: 8 locuri intai, 7 locuri intai, rezultate ce nu pot fi obtinute de catre un singur crescator. Daca ne uitam mai atent la rezultatele din ultimii ani ale Romaniei, de la olimpiade, observam ca exista categorii la care ne situam cu mult deasupra Belgia, tara porumbelului voiajor, o tara cu rezultate columbofile corecte. De aceea consider ca trebuie sa ne comparam cu  tari care au rezultate corecte ca noi.

Pot sa apreciez ca la aceasta ora Romania columbofila este vazuta la justa ei valoare si se poate spune ca ea a fost acceptata in Europa columbofila cu mult inaintea intrarii tarii noastre in Comunitatea Europeana.

La ideea si propunerea mea si impreuna cu Ungaria, Austria si Serbia-Muntenegru, cu ocazia implinirii a 50 de ani de activitate columbofila a Serbiei-Muntenegru, s-a organizat prima cupa a Europei Centrale, in localitatea Sombor.

Tot la ideea si propunerea mea am transformat `Cupa Europei Centrale` in `Cupa Europei` pe care trebuia sa o organizam noi, la Brasov, si la care isi anuntasera participarea 11 tari din Europa, inclusiv Belgia si Germania, dar din cauza gripei aviare acest frumos eveniment columbofil nu s-a mai putut organiza. Sper ca in viitor cei care vor conduce  UFCR sa poata continua aceasta idee.

Am avut propuneri din partea CD al FCI  sa organizam Olimpiada in Romania si sper ca noua conducere sa poata puna in practica acest lucru.

M-am straduit sa aduc columbofilia romana la un nivel cat mai apropiat de cel international si din reactiile ziarelor de specialitate, al materialelor care apar pe internet dar si in revistele straine, se pare ca am reusit acest lucru.

Am incercat sa reunesc aripa scindata din UFCR, adica UCP-ul, prin semnarea unui protocol, cu anumite clauze, printre care si conditia sa nu primim in randul nostru crescatori pedepsiti de una dintre parti, lucru nerespectat de catre UCP. In acest caz primul pedepsit de catre UFCR a fost primit cu mare fast in randurile UCP si acest fapt a condus la desfiintarea intelegerii. Am acceptat la expozitiile nationale lotul UCP. In continuare eu sper ca se poate ajunge la o intelegere si sa fim uniti, sa avem un campionat putenic, al intregii Romanii.

Se vorbeste foarte mult despre columbofili profesionisti si amatori. Eu nu cred ca noi suntem niste amatori. In statutul nostru nu scrie nicaieri ca suntem amatori, din contra, noi sutem cei care functionam incepand cu anul 1940 si suntem singurii din Romania recunoscuti de catre FCI.

In alta ordine de idei, doresc sa mentionez ca toata activitatea mea la nivel international: deplasari la expozitii columbofile internationale, olimpiade si sedinte ale Comitetului Director al FCI au fost aprobate de catre CD din FCPR. Mentionez totodata ca toate deplasarile mele in perioada 1998-2002 la expozitii, sedinte ale CD din cadrul FCI si UFCR le-am suportat personal, fara sa decontez nici un leu din toate aceste cheltuieli. In toate deplasarile mele in strainatate nu am primit nici un porumbel cadou pentru faptul ca detineam functia de presedinte UFCR.

 

Ce s-a mai realizat la UFCR in perioada mandatului meu:

            - s-a renovat si zugravit, in anul 1998, intreaga cladire, proprietatea UFCR;

            - s-a introdus incalzire centrala moderna;

- s-au achizitionat GPS-uri, calculator, televizor, fax, xerox, covoare, scaune si alte obiecte de mobilier etc.;

  - s-au achizitionat 1000 de custi pentru expozitii, cu adapatori, alimentatoare si tot necesarul pentru expunerea in cele mai bune conditii a porumbeilor;

 - s-au achizitionat inele genealogice, cu titluri de proprietate, cu forme legale, la cele mai mici preturi din Europa, adica la un pret de 4500 lei vechi, aproximativ 0,12 Euro. Spre comparatie, pot sa dau cateva exemple de preturi la inele in alte tari: 0,20 Euro in Ungaria, 0,70 Euro in Belgia. Iar importatorul in Romania inelelor a fost cel care a sponsorizat cupele pentru premierile expozitiilor nationale.

 - s-a creat pagina de internet www.uniuneafederatiilorcolumbofile.ro

 - la propunea mea, dl.ing. Matei Romulus, din Cluj-Napoca, a conceput si creat un program de calcul al clasamentelor, pentru centralizarea rezultatelor la nivel judetean si national care a fost preluat ulterior de multe asociatii judetene;

 - s-au organizat, in Romania, expozitii si premieri de nivel mondial si chiar peste nivelul din multe alte tari europene;

 - pentru a fi la nivel cu tarile avansate in columbofilie s-au adus sisteme electronice de cronometrare a porumbeilor.

In prezent UFCR are in buget 1.150.000.000 lei vechi.

- s-au inmanat cupe pentru primele trei locuri in campionatul national, cupe de mare valoare comparabile cu trofeele oferite la marile manifestari sportive nationale si internationale;

-    in timpul mandatului meu s-au organizat mese festive de inalta tinuta prin nivelul premiilor acordate si al spectacolului oferit, la care participau in mod regulat peste 450 de membri columbofili din Romania, impreuna cu sotiile lor;

-    ca o mica paranteza, in primii ani ai mandatului meu am hotarat in CD ca sotiile sa primeasca gratuit bonul pentru banchet. Probabil ca acest lucru, tinuta premierilor si spectacolul oferit au atras din ce in ce mai multe femei la sarbatoarea noastra. Consider un lucru foarte frumos ca sotiile sa ne insoteasca la aceasta sarbatoare pentru ca ele ne suporta aceasta pasiune inversunata a noastra;

-    an de an s-au inmanat  tot mai multe cupe si plachete pentru invitati, la ultima expozitie acestea ajungand la aproape 180.

 

La ultima expozitie columbofila de la Brasov au fost asigurate 1000 de locuri pentru expunerea porumbeilor.

Toate contractele si cheluielile au fost aprobate de catre Comitetul Director al UFCR.

          

 

La nivelul campionatului national

            La propunerea mea s-au facut masuratorile, cu GPS, la distantele de concurs ale columbofililor din  Romania, s-au diversificat si inmultit categoriile campionatului national, pentru ca bucuria succesului sa o resimta cat mai multi columbofili. Ulterior sistemul nostru a fost adoptat si de Ungaria.

S-au facut echipe de cate 3 porumbei clasati din 15 angajati la categoriile Viteza si Demi-fond, apoi 2 porumbei din 10 la Fond si Maraton, lucru care s-a dovedit foarte bun, numarul de porumbei angajati la concurs fiind mult mai mare decat in trecut cand echipa era formata din 2 porumbei clasati din 5 angajati.

Dupa primele etape, multi crescatori angajeaza numai echipa:

Un calcul simplu ne arata:   20 crescatori x 15 porumbei = 300 porumbei

                                                           20 crescatori x   5 porumbei = 100 porumbei

 

S-a demonstrat ca echipa de 10 porumbei la fond a marit  numarul de porumbei din concurs, majoritatea crescatorilor straduindu-se sa angajeze un numar de porumbei cat mai aproape de echipa de 10.

Pot sa dau multe exemple de zone de fond care in trecut nu reuseau sa faca etapele de fond, actualmente acestia angajeaza si la ultima etapa de fond multi porumbei.

Am propus si organizat concursuri nationale si internationale de maraton, la inceput cate unul pe an, in prezent se organizeaza 3 maratoane pe an: 2 nationale si 1 international.

Am organizat concursuri internationale impreuna cu tarile vecine in orasele: Gdansk, Atena, Magdeburg, Roma, Barcelona, concursuri la care Romania poate sa stea cu fruntea sus. Concursul de la Magdeburg, organizat impreuna cu tarile vecine si la care Romania a participat, a avut cel mai mare numar de porumbei angajati din toate timpurile: 12603.

Am organizat primele concursuri maraton din Romania, cu premii substantiale in bani. Desi evenimentul a trecut aproape neobservat am acordat prima masina si televizoare color premii la concursul maraton de la Gdansk, bunuri partial sponsorizate de mine. Toate maratoanele organizate de subsemnatul pentru zona vest au fost premiate cu bani (in euro) si cupe si in ultima perioada premierea s-a facut si pe zone de distanta.

De asemenea, am oferit cadou premii la expozitia columbofila de la Ploiesti constand in mai multe sisteme moderne de cronometrare electronica BRICON pentru rezultatele deosebite obtinute la fond.

Prin relatiile mele personale am adus la tombolele expozitiilor nationale, in toti acesti ani, sute de porumbei din crescatorii celebre precum: Jos Thone, Flor Engels, Herman Brinkman, Jan Theleen, Marta van Geel, De Jong, Jan Vosmeeier, Hegedus-Beker, Domenico Barberio, Bardos Istvan, Horvath Ianos, Albert Istvan, columbodromul international Hajduszoboszlo si multi altii. Prin aceste cadouri oferite consider ca multi crescatori norocosi si mai putin bogati au putut achizitiona, cu bani putini, porumbei de mare valoare.

Personal am donat pentru tombole peste 150 porumbei.

Am adus si organizat vanzari de porumbei si licitatii ale marilor crescatori printre care s-au aflat: Jos Thone, Erik Limburg, Marta van Geel, Silvere Toye, Chris Hebberecht, Jac van de Wegen, Ad.Scharlaekens, Noel Lippens, Fam. Herbots, Hegedus-Beker, Golden Collection din Olanda.

La expozitia columbofila organizata la Constanta, un merit deosebit l-a avut dl. Chicheanu Hristu, prin invitarea celebrilor columbofili si organizarea licitatiilor de porumbei.

Personal am tinut personal toate licitatiile, fara a solicita nici o recompensa. Personal consider ca aceste actiuni au ajutat la intarirea bazei genetice a  porumbeilor din Romania.

 

Referitor la Catalogul national:

            in 1997

Viteza                  Demi-fond                         Fond                 General

Porumbei        614                             647                             214                             316

porumbei.pal. 92                                137                             20                               71

 

col.                  149                             143                             48                                95

col. pal.           27                               131                             7                                 30    

                                                        

 catalogul national avea 96 pagini in 1997

 

in 2005

 

porumbei        3137                           2844                           1951                           511

porumbei pal. 951                               848                            459

 

col.                  515                             478                              536                            399

col.pal.           333                             291                              338                            279

                                                          

catalogul national avea 446 pagini in 2005

 

Dupa cum reiese dintr-o scurta analiza statistica a cataloagelor din anii 1997 si 2005, se pare ca s-a facut ceva in Romania, propunerile si campionatul creat precum si organizarea UFCR au dus la cresterea performantei columbofile din Romania. Atunci cand privim porumbeii si rezultatele lor din expozitiile nationale care sunt postate pe internet, se poate constata cu usurinta ca acestea sunt net superioare anilor de pana in 1998. Efectiv expozitiile si porumbeii nu se mai pot compara, iar eu am avut o contributie importanta la acest progres.

Consider ca pentru a exista echitate in campionatul national trebuie sa gasim solutii si sa pornim toti de la aceasi linie de start.

Fiecare dintre noi ar trebui sa ne intrebam ce am facut pentru bunul mers al columbofiliei romane? Dupa cum cu totii am constatat, in acesti 8 ani toata lumea a avut si si-a dorit drepturi mai mari, dar nu prea am vazut multi crescatori care sa se inghesuie la obligatii.

UFCR este o societate non profit si toata lumea ar trebui sa puna umarul pentru bunul mers al acesteia. Este foarte usor sa nu faci nimic si sa critici de pe margine munca altora. Probabil nu toata lumea cunoaste, dar eu si astazi platesc cotizatie ca oricare alt membru columbofil, chiar patru cotizatii pentru toti membrii familiei mele columbofile si nu sunt salariatul UFCR. Chiar daca unii, la alegerile din anul 2002, m-au calomniat, blamat in scrisori si chiar in presa si televiziune, am demonstrat in cadrul conferintei nationale ca toate acuzatiile facute la adresa mea si a familiei mele au fost false si am aratat ca pot face lucruri bune pentru columbofilia romana. Nu am nevoie de laude si multumiri pentru tot ceea ce am intreprins, sunt multumit sufleteste pentru ce am realizat pentru sportul columbofil romanesc.

Nu puteam sa fac toate lucrurile enumerate mai sus fara ajutorul membrilor CD si in mod special fara ajutorul domnului Radu V. Ion, angajat in functia de director administrativ al FCPR si membru in cadrul CD.

Consider ca majoritatea membrilor CD si-au facut datoria pentru functiile in care au fost alesi si le multumesc pe aceasta cale pentru ajutorul acordat.

Probabil nu am mediatizat suficient de bine in tara reusitele noastre, dar sper ca membrii columbofili au vazut toate lucrurile bune care s-au realizat in aceasta perioada.

Ma bucur ca strainatatea a perceput mersul spre bine al columbofiliei romane.

In alta ordine de iei, am incercat sa ii ajut pe toti columbofilii care au apelat la mine, atat pe cai oficiale cat si prin scrisori si telefoane acasa, pentru rezolvarea problemelor sportului columbofil romanesc si am facut tot posibilul sa rezolv corect toate situatiile ivite. Am tinut o legatura stransa cu toate federatiile din tarile unde aveam lansari de porumbei, am supervizat ca toate formele de trecere a frontierelor sa fie rezolvate la timp si delegatii lansatori din tarile unde se lansau porumbeii au fost comunicati din timp organizatorilor de concursuri. Am luat legatura personal telefonic cu majoritatea delegatilor lansatori. Am intervenit si ajutat pe toti organizatorii care aveau diferite probleme la trecerea frontierei in conditiile in care la acea data Romania nu era membru al Uniunii Europene si trecerea frontierei era inca anevoioasa (obtinerea de invitatii, vize la ambasade de intrare in pasaport, foarte multe documente si aprobari din partea Directia Generale a Vamilor, a Directiilor Sanitar Veterinare atat in tara cat si in strainatate). Amintesc doar ca numai de pe teritoriul Ungariei sa faceau peste 100 de lansari anual. Doresc si pe aceasta cale sa multumesc in mod deosebit presedintilor uniunilor columbofile din Ungaria, dl. Bardos Istvan, din Austria, dl. Lutz Primes, din Germania, dl. Horst Menzel si d-lui Bodnaras din Ucraina pentru ajutorul acordat.

Nu se pot numara telefoanele la care am raspuns atat ziua cat si noaptea cu diverse probleme legate de sportul columbofil la care trebuia sa gasesc solutii rapide si rezolvarea cat mai eficienta, pentru bunul mers al UFCR.

Nu se pot evalua pretul telefoanelor platite din buzunarul propriu in acesti 8 ani, pentru bunul mers al UFCR, nu am decontat facturi telefonice desi acestea erau substantiale.

Am mediatizat sportul columbofil atat cat am putut mai bine, prin toata mass-media romaneasca si din strainatate: presa scrisa, radio si televiziune.

La televiziunea nationala am oferit detalii despre situatia gripei aviare si faptul ca porumbeii voiajori nu pot sa contacteze aceasta boala, lucru care ne-a ajutat in relatiile cu Agentia Nationala Sanitar Veterinara. In acest sens am fost ajutati si de catre Federatia Columbofila Internationala care prin relatiile cu Comunitatea Europeana a tinut legatura cu organele competente romane si s-a sistat sacrificarea porumbeilor voiajori in focarele de gripa aviara. De asemenea, documentele cu care ne-a ajutat FCI au fost foarte importante in obtinerea autorizatiilor pentru organizarea concursurilor, in anul 2006.

Doresc sa multumesc si pe aceasta cale domnilor Radu V. Ion , Nicolaescu Marcel  si Dr. Agud Petre care s-au implicat activ si impreuna au putut rezolva problema organizarii expozitiei nationale de la Brasov, in situatia critica in care in Romania, la acea data, existau multe focare de gripa aviara.

Multumesc, de asemenea, presedintilor si asociatiilor columbofile judetene care au organizat expozitiile nationale la cel mai inalt nivel:  d-lui Horvat Ioan – Hunedoara, d-lui Bilan Florin –Prahova, d-lui Chicheanu Hristu –Constanta precum si colegilor mei din Asociatia Judeteana Cluj si nu in ultimul rand d-lui Sofron Gheorghe –Brasov si d-lui Cautus care a sponsorizat partial expozitia columbofila de la Brasov.  

Recunosc ca nu am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus: nu am rezolvat problema revistei columbofile dar probabil nu sunt singurul vinovat de acest lucru, am incercat toate variantele posibile la acea data - chiar am angajat o persoana care sa se ocupe de acest lucru, dar lipsa articolelor si interesul major pentru acest aspect ne-a blocat demersul. Nu am reusit, impreuna cu responsabilii din CD, sa gasim oameni potriviti pentru a rezolva aceasta problema. Probabil cu ajutorul tehnicii moderne si a oamenilor mai tineri si priceputi se va putea realiza acest lucru.

S-au facut si greseli neintentionate, unele aparute in cataloagele expozitiei si in ceea ce priveste unele premieri, dar toate aceste probleme au fost rezolvate corect si la timp. Este o vorba romanesca: ``Numai cine lucreaza poate sa greseasca, dar daca s-a gresit inseamna ca s-a lucrat``.

Probabil ca mai sunt si astazi colegi care critica ca nu s-a facut destul. Plecand de la acest aspect, ii las pe ei sa faca mai mult, mai departe, la munca drepturile ar trebui sa fie egale, dar dupa ei critica este numai de partea lor.

Sper ca noua conducere aleasa de dvs. sa va satisfaca si sa faca mai mult pentru columbofilia romana.

Le multumesc tuturor celor care mi-au acordat incredere si sper ca nu i-am dezamagit, dar nu pot sa le multumesc celor care nu au facut nimic si in schimb au calomniat in stanga si in dreapta, atat in tara cat si strainatate. Printre noi se gasesc si oameni duplicitari, care in fata spun lucruri frumoase si in spate te calomniaza si denigreaza.

Am incercat sa institui un spirit de fair-play si prietenie in columbofilia romana, dar se pare ca inca exista prea multe orgolii si rautate.

Cred ca porumbelul, acest simbol al gingasiei si pacii, are un virus care in Romania inoculeaza in crescatori vrajba, invidia si rautatea. Pacat !

Daca cei care vor veni dupa mine in fruntea conducerii FCPR vor putea rezolva in totalitate aceasta situatie si vor schimba in bine aceste mentalitati, atunci vom avea o columbofilie frumoasa si nu pot decat sa ma bucur.

Personal am un motto care pentru mine a fost si ramane o meditatie toata viata:

“Omul bun uita raul ce i s-a facut, in schimb omul rau uita binele”

 

Si pe toti va rog, in final, sa nu uitati o vorba romaneasca: “Nici un bine facut in viata nu va ramane nepedepsit”.

 

 

    Cu stima si respect pentru toti columbofilii romani de buna credinta,

 

                                 Moldovan Florin

 

 

 

La intrebarea pe care i-am adresat-o acum cateva zile redactorului Revistei `Columbofilia Romana`, dl. ing Tunduc Marius, de ce nu s-a publicat pana acum raportul meu de activitate de 8 ani in fruntea FCPR, desi au trecut mai bine de 3 ani de la data incheierii mandatului meu si acest raport l-am prezentat in cadrul Conferintei Nationale si l-am si trimis prin posta, la doua conferinte nationale, tuturor membrilor consiliului, raspunsul dansului a fost urmatorul: `Probabil Consiliul a hotarat acest lucru`.  Daca a fost o astfel de hotarare a Consiliului sau a Consiliului Director, atunci solicit sa imi fie prezentat procesul verbal al sedintei in care s-a decis acest lucru.

Consider ca activitatea mea de 8 ani in fruntea FCPR si a CD trebuia, in mod corect mediatizata, pentru ca toti columbofilii din Romania sa stie ce s-a facut rau si ce s-a facut bine in toata perioada in care eu am fost presedinte. Mai ales ca din actualul CD fac peste 70% dintre cei cu care am lucrat si am stat la aceeasi masa toata perioada de 8 ani de mandat. Nepublicarea raportului in revista de specialitate a uniunii este un act de lasitate din partea conducerii FCPR, o denigrare si o calomnie la adresa persoanei mele. Dupa demisia mea din functia de vicepresedinte cu relatii internationale, ales fiind la Conferinta nationala din 2006, prin nepublicarea activitatii mele a fost mai usor sa fiu denigrat si calomniat si asta s-a facut prin diferite mijloace mediatice, inclusiv prin intermediul revistei columbofile.

 

Fata de cele prezentate mai sus, SOLICIT ACTUALEI CONDUCERI A  FCPR UN RASPUNS OFICIAL: de ce nu a fost publicat pana in acest moment raportul meu de activitate in revista `Columbofilia Romana`?

Dreptul la replica al domnului Gabriel Eana - presedintele C.N.J.D.A.L. din cadrul UCPRRRP.RO - Interviu columbofil realizat cu presedintele UCPR, domnul MIHAI DINU - 5 mai 2015Vicepresedintele Asociatiei AS Bucuresti - petitie adresata conducerilor FNCPR si UFCR pentru rezolvare probleme fuziune !Domnul Simion Bogdan, presedintele clubului sportiv-columbofil Vulcana Pandele solicita dizolvarea UCPRDomnii Sorin Florea si Florin Moldovan - in vizita la vicepresedintele FCI, domnul Istvan Bardos - 8 octombrie 2013


Comentarii

postat la 00:01, Miercuri, 11.11.2009 de ady

pentru binele columbofiliei romane cele 3 federatii trebuie sa activeze dupa acelasi regulament.cei din conducere ,in loc sa va ertati intalniti-va si semnati un protocol cu acelasi rns

postat la 04:07, Miercuri, 11.11.2009 de costea

interesant material si clarificaator . e bine ca astfel mai aflam si noi cum stau treburile la conducere .altfel domnu Bilan nu ne spune nimic si nu stim care e hotu si care pagubitul

postat la 04:13, Miercuri, 11.11.2009 de

nu cred ca este normal sa aruncam sageti unul contra altuia,cine poate sa faca ceva bun in columbofilia romana va fi apreciat si respectat

postat la 05:14, Miercuri, 11.11.2009 de Popa

eu mi-as dori sa reusim sa ne impunem mai mult in lumea columbofila civilizata si sa nu mai fim tratati strict ca o piata de desfacere a porumbeilor din vest . de ce nu se face mai mult in acest sens la nivelul federattiei FCPR ? ? nu avem oameni care sa ne promoveze imaginea si porumbeii ?

postat la 05:19, Miercuri, 11.11.2009 de VASILE

parerea mea e ca in columbofilia din Romannia e exact ca si in fotbal : sintem tari in tara dar afara mielusei . si ma opresc aici pentru ca nu vraeu sa imi aduc iar aminte de scandalul cu porumbeii nostri la olimpiada de la nemti

postat la 07:24, Miercuri, 11.11.2009 de sabin ionescu

e buna treaba ca se clarifica lucrurile la fiecare final de mandat . cred ca la fel ar trebui sa procedeze si domnu BILAN acum cind i se termina mandatul . si rugamintea mea si a baietilor din oras ar fi sa nu mai candideze . sa lase pe altul mai tinar si cu alte deschideri si orizonturi . nu mai vrem anonimi . Tara asta trebuie sa iasa din anonimat si in columbofilie .

postat la 08:29, Miercuri, 11.11.2009 de mirel

din cite se pare sportul columbofil sa distrus odata cu aceasta alianta de oameni mizeri gen OLTEANU , care ordona iar BILAN ,executa fara ezitare .RADU o curva ordinara ,PIRVULESCU paralel cu acest sport si cumatru cu stiti cine.

postat la 08:37, Miercuri, 11.11.2009 de mirel

mai nou aparitia lui TUNDUC care se vaita ca nu mai poate el face totul dar atentie numai pe bani grei fiind numit si sugaciul sau mai nou lipitoarea federatiei HORVAT un om supus ca altfel i se ia dreptul de a mai aduce cleme.etc.si mai va intrebati de ce nu sa prezentat materialul de pus de Moldovan .

postat la 10:34, Miercuri, 11.11.2009 de JOHANESS

era interesant de spus la ce olimpiade au fost dusi porumbeii din romania in mandatul dumneavoastra ,ca astia nici in germania n-au putut sa-i duca....cu respect.

postat la 11:01, Miercuri, 11.11.2009 de dorel

Inaintea alegerilor ar fi bine ca si conducerea actuala din FCPR sa prezinte un raport de activitate pentru a sti lumea ce/au facut si daca merita sa mai stea la conducere, pentru ca ei nici pana astazi nu au prezentat un raport cu ceea ce sa intamplat la olimpiada din Germania. Doar dl. Tunduc a incercat sa-i salveze dar ceva oficial din partea lor, nu.Suntem de rasul lumii.

postat la 11:57, Miercuri, 11.11.2009 de VLAD

Ce a facut fiecare presedinte atat domnul Moldovan cat si domnul Bilan poate sa vada fiecare si sa traga o concluzie. De ce se dau drumu la unele mesaje domnule admin? gen ,,mirel\'\'. Incepe campania electorala si trebuie sa iasa cineva in fata acuma? dece domnul Moldovan nu a aparut cu acest articol mai demult pe net? simplu: nu era campanie electorala. toata lumea critica olimpiada dar ce sa facut bun nu vede nimeni. de cand e noua conducere suntem 7000, aproape dublu fata de cand era domnul

postat la 12:59, Miercuri, 11.11.2009 de nicu axi

astea fiind spuse ??..concluzia domnu moldovan care este ?? : corecteaza-ma daca gresesc , ai fost presedinte l-ai luat pe olteanu aproape ,el a invatat cate ceva si apoi ai fost aruncat din tren ai stat o perioada pe margine si acum vi cu raportul asta ,vrei sa-ti speli imaginea ? de ce crezi ca ar fi murdara ?sau de ce crezi ca pe mine membru columbofil din 2007 ma intereseaza ce ai facut ? pe mine ma intereseaza ce faci acum nu ce ai facut sau ce vei face...lasa-ti dracului sportul asta asa

postat la 14:34, Miercuri, 11.11.2009 de yo

Hai sa fim seriosi cu materialul trimis la conferinte:))).. CAte conferinte ai organizat in 8 ani? Nu ti s-a decontat nici un leut la deplasari? CAti bani ati platit domnului Boca Mugur sa vina sa iti ia porumbeii de la olimpiada din Dortmund? sa mai continui? am multe dar mai astept

postat la 14:34, Miercuri, 11.11.2009 de Catalin

sunt foarte multi care de numt nu mai simt ceva pt acest minunat hobby ci pt ei este doar o afacere , toti cauta sa mulga cat mai mult, se aleg intre ei numai sa fure etc. trebuie neaparat schimbat ceva in sportul asta altfel se duce de rapa

postat la 23:19, Miercuri, 11.11.2009 de vicentiu

Dl Moldovan cum se face k in perioada cand erati presedinte va veneau extraordinar de bine porumbei si ati creat noi categorii pe care le stie toata lumea nu le mai amintesc si acum sunteti subtire rau ,nu va mai ajuta nimeni? aceea amenda platita la garda financiara ati platito din bani dv.sau din bani de cotizatii? e usor de ghicit.

postat la 00:09, Joi, 12.11.2009 de dumitru

Domnule Moldovan spunetine si noua despre datoria fata de firma BRICON si motivul pentru care nu erau omologate la noi alte marci de ceasuru cu senzor inafara de cele aduse de Dvs. si Mugur Boca

postat la 00:47, Joi, 12.11.2009 de VASILE

si eu cred ca sportu asta a ajuns o vaca de muls pentru cei din conducerea uniunii .mai nou am inteles ca inelele FCPR se aduc de prin China sau Taiwan , sunt facute pe vapor si ni se vind la preturi mult mai mari . asa este domnu inginer de la Bihor ? si prin ce firme se aduc , ni le spuneeti si noua ?

postat la 00:58, Joi, 12.11.2009 de VASILE

noi stim tot circuitul si smecheriile dar vrem sa le auda fraierii astia de romani chiar din gura hotilor . sau ati ramas tot struti ?

postat la 03:00, Joi, 12.11.2009 de

am impresia ca in sportul columbofil romanesc se intimpla lucruri necinstite,pentru ca la asta ne pricepem noi romani mai bine

postat la 04:59, Joi, 12.11.2009 de M.T.I.

Poate domnul Moldovan si-a depus cam tarziu aceasta dare de seama,dar a facut-o.Bine ar fi ca cei din conducerea actuala sa o depuna cat mai repede si sa vedem si noi car ce au facut prin comparatie,cel mai mai bun sa ne conduca.

postat la 08:38, Joi, 12.11.2009 de Nicu

Poate publicarea acestui raport de activitate,motiveaza si pe domnul Bilan, la final de mandat la un gest similar, si aflam si noi cum este cu scandalul clasamentelor de la Prahova,cu olimpiada de la Dortmund,cu cazul Man.

postat la 08:45, Joi, 12.11.2009 de Nicu

Si pentru ca si dl. Bilan adora vorbele de duh, ca si dl. Moldovan ,le spun si eu una!! \'\'Fiecare pasare pe limba ei piere \'\' Succesuri, la spalat imagini domnilor!!!!.

postat la 08:53, Joi, 12.11.2009 de mirel

dom.Nicu pun pareu ca Bilan nu va face ce solicitati dum.,din contra o sa spuna ca cine nu munceste nu greseste,o sa zapaceasca adunarea generala de cap si la sfarsit va fi si aplaudat.ii cunosc nesimtirea si tupeul pe care il are aceasta vrajitoare,mai ceva ca MAMA OMIDA,mai ales ca are si vesta antiglont acum ,pe sugaciu(ing.)care ii sare in ajutor.

postat la 09:39, Joi, 12.11.2009 de lolik2001

Sunt de acord cu dv.domnu Ady,,daca esti locul 1 national,esti doar tu ,nu mai e alt loc 1,,asa cu trei federatiise schimba foaia.Felicitari domnule moldovan,dar pana acum de ce nu ati afisat acest material,chiar nu ati avut timp in 3 ani?????...Suna a campanie,se apropie alegerile de ....

postat la 09:57, Joi, 12.11.2009 de lolik2001

Chiar daca suntem in campanie ,si noi columbofilii,haideti sa le aratam politicienilor ca suntem mai educati ca ei,sa nu luam exemplu circul si panarama ce o fac ei.multa sanatate.

postat la 10:12, Joi, 12.11.2009 de Nicu

Dom.mirel, anticipezi bine ca de la Dortmund incoace, dom. Bilan nu-si mai gaseste cuvintele de suparare,iar in locul lui vorbeste ing.-ul , ca el nu are nici o apasare.

postat la 10:18, Joi, 12.11.2009 de Nicu

Important este ca delegatii la conferinta nationala, sa mearga acolo cu mandat clar din partea membrilor, pe care-i reprezinta ,pe cine sa voteze.Votul trebuie sa fie vizibil, prin ridicarea mainilor,numararea voturilor si filmare.Asteptam anuntarea celorlalte candidaturi!!.

postat la 10:39, Joi, 12.11.2009 de Mihai Alin

Tot respectul pentru activitatea domnului Moldovan in fruntea UFCR. Stiu diferenta intre expozitiile organizate pana in 1998 si cele organizate dupa. Ca fost membru al UFCR (uniunea in care m-am format si am crescut)si ca fost resp. tehnic al Asociatiei Jud Arges am un singur repros sa-i fac si anume faptul ca din anul 2004 a transformat clubul columbofil intr-o simpla anexa a asociatiei prin desfiintarea dreptului de a organiza concursuri columbofile si aceasta in conditiile in care se stie bin

postat la 10:47, Joi, 12.11.2009 de Mihai Alin

bine ca si in prezent in multe asociatii judetene FCPR multe cluburi sunt dezavantajate datorita situatiei geografice. Acest lucru a facut ca fara posibilitatea organizarii de concursuri la categ 1 si 2 pe club in prezent in zona Muscel sa nu mai activeze nici un membru FCPR, fiind cu totii membrii ai UCP (5 cluburi si peste 400 membrii)

postat la 11:03, Joi, 12.11.2009 de campionul campionilor

\"Tara arde si babele se piaptana\".Oamenii au cam saracit si s-au saturat de promisiuni.Daca au bani isi intretin porumbeii, daca nu, n-or sa vina presedintii sa le dea de mancare. Un presedinte trebuie sa avem, dar suntem suparati ca nu putem fi cu totii. Daca nu suntem in stare sa organizam un club, ce tari am fi noi la conducerea FCPR-ului!!!! Fiecare face cat poate(presedintii), dar parca suntem blestemati sa fim condusi de \"binevoitori\".Credeti ca daca maine vor disparea toti presedinti

postat la 11:09, Joi, 12.11.2009 de campionul campionilor

nu mai fragmentati comentariile, mariti spatiul alocat unui comentariu

postat la 15:09, Joi, 12.11.2009 de Ovidiu

voi astia de la prahova ne-ati omorit cu conducerea voastra care vrea sa acapareze totu .mai lasati frate si pe altii sa vedem ce idei au si cum se misca .vreti sa ne sugrumati de tot cu bilanii ,cozminii si tunducii vostri .

postat la 23:22, Joi, 12.11.2009 de VASILE

tu ovidiule ai dreptate cind vorbesti de acesti smecheri eu ma gindeam sa propun ca de acu inainte unitatea de masura in FCPR pentru golanie ,hotie si smecherie sa fie denumita \" TUNDUCUL \" .Ce parere aveti fratilor ??

postat la 00:51, Vineri, 13.11.2009 de mirel

nu,nu,mai bine sugaciul.

postat la 00:56, Vineri, 13.11.2009 de VASILE

Mirele te rog nu fii prea rautacios ca eu vorbeam serios .o sa se supere inginerul din bihor pe noi .

postat la 00:59, Vineri, 13.11.2009 de VASILE

si ne anuleaza toate concursurile de acu inainte pe 10 ani .

postat la 09:35, Vineri, 13.11.2009 de Bebe Chicheanu

Aceasta prezentare a d-lui Moldovan mai fost facuta si la predarea de mandat anul 2005,de ce nu a fost facuta publica in revista columbofila intrebatil pe d-nul TUNDUC MARIUS. Tot de aceasta persoana ne lovim si cind ne intrebam cine sint vinovatii in ce priveste insuccesul de la olimpiada de la Dortmund.Va spun eu cine sint persoanele rasponsabile:RADU V.ION,PIRVULESCU LIVIU,BILAN FLORIN si,si cine altul decit TUNTUC MARIUS. Primele doua persoane trebuie sa le scoatem din calcul pentru ca stiu

postat la 10:07, Vineri, 13.11.2009 de Bebe Chicheanu

eu au ajuns la hotel la ora 15,am vorbit personal cu ei cind se cazau.Poate va intrebati de ce ii gasesc o data vinovati si dupa aceia revin si spun sa ii scoatem din calcul.Ii gasesc personal vinovati pentru ca ei stiu aevarul si tac,pentru acest lucru ii gasesc vinovati.Mai cred ca ei o data vor vorbi, dar acum le este frica sa nu cada in dizgratie,unul a cazut in dizgratiea acestui trio C,B,T.

postat la 10:14, Vineri, 13.11.2009 de Bebe Chicheanu

Voi reveni si cu alte dezvaluiri despre acest trio C,B,T,i-mi place ce se scrie aici,spuneti lucrurilor pe nume fratilor ca nu o sa va faca nimeni nimic.

postat la 10:21, Vineri, 13.11.2009 de lolik2001

Fecare padure cu uscaturile sale,dar asta nu va da dreptul sai bagati pe toti in aceeasi oala domnule Ovidiu.Cate asociatii se pot lauda cu un plan de zbor sau cu lansari de peste 20000 de porumbei ca prahovenii?//...Domnule Mirel abtinetiva ma sunt si copii ce citesc prostiile dv.Domnule ADMINISTRATOR,VA ROG SA LUATI MASURI.

postat la 10:28, Vineri, 13.11.2009 de lolik2001

DOMNULE CHICHEANU DE MULT RAVNITI LA FOTOLIUL DE PRESEDINTE.POATE ANUL ASTA VA IESE...

postat la 10:32, Vineri, 13.11.2009 de lolik2001

DACA ATI FOST LA OLMPIADA SPUNETI TOT CE STITI,NU MAI OCOLITI,SPUNETI ADEVARUL,VREM SAL STIM.

postat la 11:51, Vineri, 13.11.2009 de lolik2001

CAND AM SPUS ANUL ASTA AM GRESIT,E VORBA DE 2010.

postat la 12:09, Vineri, 13.11.2009 de mirel

pozele fiselor porumbeilor lui Olteanu de la Olimpiada vor pleca curand la FCI.

postat la 12:56, Vineri, 13.11.2009 de nicu axi

buna sera domnu Chicheanu B (bilan) T (tunduc) dar nu intelec C cine este ?? dezvaluiti domnule Chicheanu tot ce stiti sau asteptati sa faceti schimb de favoruri in preajma alegerilor? incercati si vorbiti cu colegi dv. mai invarsta si poate gasiti o modalitate de a renunta la functiile din federatie faceti o favoare acestui sport si lasa-ti loc baietilor tineri

postat la 13:02, Vineri, 13.11.2009 de nicu axi

asta pentru binele columbofililor si a sportului columbofil , va spun sincer ca personal i-mi vine sa ma las de concursuri (fie ele si fara ceas asa cum am facut anul acesta) cum dracu se face ca toata lumea spune ca nu sunt avantaje materiale de pe urma membrilor columbofili da toti vad ca sunteti precum caini la groapa de gunoi cand vine vorba de presedentia federatiei

postat la 13:11, Vineri, 13.11.2009 de nicu axi

nu am avut niciodata o simpatie deosebita nici pt. dl. Bilan nici pt. dl. Tunduc nu mai vorbim de Radu v ion si de C. Olteanu cu toti vad ca cu greu reusiti sa spuneti lucrurilor pe nume dar toti vorbiti de coloana vertebrala ce vreti sa ne de zvaluiti faptul ca in spatele lui Bilan se afla Cosmin Olteanu , astea nu sunt dezvaluiri d-le Chicheanu si nici faptul ca Moldovan va poate ajuta sa ajungeti in fruntea FCPR-ului

postat la 13:18, Vineri, 13.11.2009 de nicu axi

nu cred ca dl. Moldovan este persoana adapta pentru a va propulsa in fata asa cum nu a reusit sa propulseze nici porumbei tandemului Nicolaescu+Adi (cu parere de rau pt. dl. Nicolaescu care vreau sa cred ca porumbei erau intradevar o pasiune si nu un factor comercial) ultima mea speranta este aceia de a vedea un candidat tanar la varful federatiei (maxim 30 de ani) si apoi voi vedea daca acest sport va ramane o competitie pt. mine sau simpla pasiune pe care o am de mic copil NU UITATI ZBORUL POR

postat la 14:31, Vineri, 13.11.2009 de mirel

ar fi fost mult mai frumos si mai corect daca actualul CD dupa esecul Olimpicsi tentativa de fraudare sa isi de puna demisiile in masa.dar ar fi insemnat pierderea ciolanului.

postat la 14:37, Vineri, 13.11.2009 de mirel

intrebat Radu V.daca a avut cunostinta de porumbei lui Olteanu si cine a complectat fisele pentru Olimpiada ,dansul a raspuns ca el la avertizat pe BILAN si pe PARVULESCU ,din partea primului raspunsul a fost sa inchida ochi ca altfel pe liber.iar cel de al doilea a coplectat fisele.

postat la 14:44, Vineri, 13.11.2009 de mirel

OLTEANU a negat tot timpul ca el nu a stiu cum ca ingrijitorul ar fi de vina,dar la randul sau a stiut sa plateasca pentru ai trece cei doi porumbei ca fiind participanti la Olimpiada in catalogul european al marilor campioni . O sleapca de oameni jostnici si meschini ,intrati in functii cu praful saraciei in gura si la momentul actual cocosati de grasi din cat au putut fura.

postat la 14:48, Vineri, 13.11.2009 de mirel

implicat direct in trecerea celor doi falsi porumbei in acel catalog nu afost altul decat sugaciul de Tunduc care sa cocosat sugant tot grosul federatiei.

postat la 14:55, Vineri, 13.11.2009 de mirel

dom. Chicheanu CE CREDETI ca o sa reusiti sa faceti daca ati iesi presedinte,avand in preasma dum. acelasi cabinet care este si la momentul respectiv?absolut nimic ,cum nici dom.DINCA candva respectat actualmente danduise peste nas nu a putut asi mai spune punctele de vedere ,votul dansului fiind in potriva celorlanti milogi ai tandemului BILAN-OLTEANU.

postat la 17:07, Vineri, 13.11.2009 de Sami

postat la 00:51, Vineri, 13.11.2009 de mirel nu,nu,mai bine sugaciul. postat la 00:56, Vineri, 13.11.2009 de VASILE Mirele te rog nu fii prea rautacios ca eu vorbeam serios .o sa se supere inginerul din bihor pe noi . postat la 00:59, Vineri, 13.11.2009 de VASILE si ne anuleaza toate concursurile de acu inainte pe 10 ani . Interesant la 12 noaptea doua persoane scriu trei mesaje in decurs a 8 minute.Pe urma daca dai clik pe numele < mirel > apare o adresa de mail toncu_ste

postat la 17:11, Vineri, 13.11.2009 de Sami

Sper ca adminul sa lase mesajul anterior intreg publicat pe site. Sper! Am observat ca este cenzura doar pt anumite persoane, foarte rau daca procedati asa, mai nimeni nu o sa mai lase mesaje. Poate dl Florin Moldovan doreste sa ne scrie si nerealizarile dinb perioada cat a fost presedinte Ufcr, am cerut prea mult?

postat la 03:14, Sambata, 14.11.2009 de Sami

Pe urma daca dai clik pe numele < mirel > apare o adresa de mail toncu_stefan24@yahoo.com Domnul Toncu va rog sa lamuriti un zvon care spune ca anul acesta v-au fost anulate rezultatele in Frc atat dumneavoastra cat si celorlalti colegi care sustin ca sunt nevinovati. Exista adevar ?

postat la 04:02, Sambata, 14.11.2009 de PAUL

Felicitari domnule Moldovan si multumiri pentru tot ce ati facut

postat la 04:14, Sambata, 14.11.2009 de PAUL

Mai Axi cine naiba esti ca pe unde apari numai denigrezi asa ai facut si dupa interviu nostru,cum auzi de alegeri iei foc oi fi si tu vreo unu care rozi vreun cartilagiu si iti este frica ca ramai fara el.

postat la 07:22, Sambata, 14.11.2009 de Nicu

Pe porumbel.net a aparut un jalnic drept la replica al F.C.P.R. Daca o federatie nationala cu 7000 de membri, este condusa de niste indivizi agramati ,care s-au scremut sa emane asa un text ,atunci ne meritam soarta.

postat la 07:55, Sambata, 14.11.2009 de lolik2001

Bravo domnule Sami.Si cati din cei de aici,cei care au postat mesaje nor fi din gasca celebrului TONCU,MARELUI COLUMBOFIL TONCU.RUSINE DOMNULE,VA FACETI ASOCIATIA DE TOATA BAFTA.

postat la 08:14, Sambata, 14.11.2009 de Nicu

Somitatea care se semneaza F.C.P.R. se plange ca este cenzurat aici,dar ia incercati sa postati ceva critic la adresa F.C.P.R.sau a lui tunduc pe porumbel.netsi ve-ti vedea ca sunteti cenzurati.

postat la 08:18, Sambata, 14.11.2009 de lolik2001

Asa e MIREL si VASILE e una si aceiasi persoana,iar restu au intrat in jocul lui.Inca o data flicitari domnule Sami,acum a reusit sa iasa in evidenta marele TONCU STEFAN.

postat la 08:21, Sambata, 14.11.2009 de Nicu

Pe porumbel.net,de cateva luni se lauda ing-ul si F.C.P.R.-ul intr-o veselie contra produse Rohnfried.Este trist ca adevaratele probleme ale F.C.P.R. nu se mai pot discuta pe site-urile de specialitate.

postat la 08:29, Sambata, 14.11.2009 de Nicu

Un presedinte de federatie,care intr-un an de zile da un singur comunicat,in care anunta membrii ca pana la o anume data , trebuie sa achite cotizatiile, iar in rest este absent, mi se pare corect si democratic sa avem unde sa discutam daca mai merita un mandat sau nu.

postat la 08:41, Sambata, 14.11.2009 de Nicu

Va multumesc domnule administrator pentru ca realizati,ca in columbofilia romana nu este totul roz si nici nu curge numai lapte si miere.Toti si toate sunt perfectibile!

postat la 10:36, Sambata, 14.11.2009 de nicu axi

mai paulica vreau sa candidez la osul ala mare si sa-ti las tie cartilagiul meu , mai ai un pic de rabdare si tu ; )

postat la 12:53, Sambata, 14.11.2009 de ionut

degeaba!dupa 3 ani vii si te lauzi?unde ai fost din 2005?cate cupe ai mai luat la nivel national?si te mai lauzi ca TU AI PRINS HOTII!nici basescu nu minte mai mult ca tine

postat la 12:57, Sambata, 14.11.2009 de ionut

te lauzi cu programul lui matei romulus ?sau poate nu ai aflat ce program de clasamente exista in prezent.diferenta dela cer la pamant

postat la 22:55, Sambata, 14.11.2009 de crescatorul de porumbei

pentru impacarea celor trei pretendenti la presedentie(Bilan,Moldovan,Chicheanu)ar fi bine sa existe trei posturi de presedinte si nicio hotarare sa nu fie luata decat de cvorum

postat la 00:56, Duminica, 15.11.2009 de M. D.

Arogant, dictatorial, increzut, lacom. Cam asa pot caracteriza pe Dl. Moldovan, dar a facut si lucruri bune la inceput (interesant ca nu aduc aminte de nici una). In schimb Tunduc a facut multe lucruri laudabile, dar si el incet – incet a inceput sa schimba fata si colaboratori. Cred ca va ajunge ca Moldovan, poate chiar mai repede de cat am fi crezut.

postat la 01:10, Duminica, 15.11.2009 de M. D.

M.D. Bine inteles ca nu am dat nici macar initialele numelui meu adevarat pt ca cel putin Moldovan este si dornic de razbunare, si vazand pe Tunduc cum se schimba nu astept nici de la el cine stie ce, vazand ce prieteni are, nu pe toti, dar cunosc pe cativa dintre ei.

postat la 11:27, Duminica, 15.11.2009 de HUUUU

STiti proverbul romanesc ca NELA si PARVULESCU si in ziua de Paste tot asa ii cheama iar voi toti cei corecti va bateti gura degeaba,dat-ii jos si gata cu plimbatul ursului,dar aveti grija sa nu vina altii precum Chicheanu sau clanul lui.Puneti unul tanar,baieti!Aceste marionete de mai sus conduse de acest Olteanu care isi face la comanda fise ptr olimpiada ,trebuie ghicit incotro ne indreptam.Nu in ultimul rand trebuie sa ne gandim pe cati columbofili de bine din aceasta federatie i-au terminat

postat la 00:26, Luni, 16.11.2009 de vasile manaila

draga domnu Tunduc noi te credem pe cuvint cind ne zici cu atita patos ca esti cel mai curat , mai destept si mai dezinteresat organizator din FCPR dar zi-ne cum de INTAMPLATOR redactati revista uniunii prin intermediul firmei personale ????

postat la 00:29, Luni, 16.11.2009 de vasile manaila

ma certati foarte tare domnu Tuduc daca va cer sa spuneti citi bani bagati in buzunar lunar de pe urma revistei ? Noi credem ca nu luati nimic (ba chiar mai aduceti bani de acasa ), dar ca sa ne iasa noua din cap gindul asta pacatos . cu multa stima,

postat la 01:03, Luni, 16.11.2009 de Titi Pascu

mie imi sinteti tare drag si v-as da votul meu imediat daca ne explicati de ce abuzati de functia pe care o aveti in uniune pentru a vinde produse columbofile si faceeti bani pe spinarea romanilor ?il atacati pe Moldovan din toate unghiurile in schimb procedati exact la fel sau si mai rau .ce o sa mai aflam si despre dvs dupa ce o sa plecati din FCPR ? ?titi pascu

postat la 01:47, Luni, 16.11.2009 de radu stelian

Domnule Tunduc e adevarat ca nu s-a tinut nici o licitatie atunci cind s-a hotarit ca firma dvss sa editeze revistele uniunii ? pe ce perioada s-a incheiat contractu si pentru ce sume?de ce nu publicati contractu pe site sa vada toata lumea ?

postat la 02:33, Luni, 16.11.2009 de stan ilie

pentru dl presedinte BIlan am si eu o intrebare : e adevarat ca firma domnului Tunducu a primit 800 de milioane de lei pe an ca sa scoata patru numere ale revistei \" Columbofilia Romana\" si el ar fi ceerut 1 miliard de lei ?? Nu vi se pare ca este foarte mult ?? De ce nu m-ati lasat pe mine sa ma ocup de asta ca ma pricep ?Si i-ati dat banii astia fara nici un fel de licitatie ?

postat la 02:44, Luni, 16.11.2009 de stan ilie

nu vi se pare ca este un conflict de interese ce face domnu Tunduc ?Adica el centreaza el da cu capul ? El isi voteaza ca banii nostri sa intre in firma lui? Ati incalcat legea in mod grosolan si niste avocati ar trebui sa se pronunte pe aceasta speta /Nu de alta dar sa fie lucrurile clare si candidatii spalati , curati si uscati la conferinta de februarie

postat la 03:33, Luni, 16.11.2009 de ADRIAN POPA

si mie mi-ar placea sa fiu in locul domnului marius t. sa iau atiti bani pe luna .nici nu iti mai trebuie servici

postat la 04:14, Luni, 16.11.2009 de marius groza

hai sa va zic una pentru cei din prahova .va tot laudati ca ati crescut numarul de membri de citeva ori in ultimii ani .cum ati facut asta ? asa cum se aude prin tirg : intr-o ograda cu 40 de porumbei zboara toata familia ? cu 10 tata ,cu 10 baiatul , cu 10 bunica si cu 10 strabunica ?si toti platesc cotizatie ?asta nu e concurenta fratilor !!

postat la 05:00, Luni, 16.11.2009 de sorin dumitrache

eu as fi curios sa aflu daca lui Libotean i se plateste 120 milioane pe an pentru ca intretine siteul la fcpr ? ce persoana responsabila de partea salariilor din uniiune ne poate raaspunde ?

postat la 05:01, Luni, 16.11.2009 de sorin dumitrache

daca va dati salariile astea inseamna ca sinteti tari

postat la 07:09, Luni, 16.11.2009 de andrei

va dau dreptate domnu BILAN ei nu posteaza an reviste numai persoane care dau ceva la tunduc si mereu apar numai hotii an acele reviste care au fost prinsi cu furturi si an revistele acestui domn Tunduc ca nu este revista uniunii ci doar a lui sa ai fie rusine ca mai zice ca ce cinstit este iel jos comunistii

postat la 13:18, Luni, 16.11.2009 de cristian

CUM SE SCOATE UN CAMPION AL SPORTULUI COLUMBOFIL? -dosarele de fond au fost trimise cu foarte mare intarziere respectiv 10-12 octombrie2009 (catre omologator) - au participat asociatia AS Bucuresti cu profesionistii de la Dambovita(gruparea Andrei Marius) -procese verbale de lansare fara ora, fara viza organizatorului -lansare la ora 04:00 in Slovacia - diagrama 2567 porumbei, nesemnata si nestampilata -proces verbal lansare 4728 porumbei - clasament 9230 porumbei. - ceasuri electronice

postat la 13:21, Luni, 16.11.2009 de cristian

- ceasuri electronice M1 fara citire ceas atomic - benzi fara al 2 lea marcaj si pornite pe ziua a 6 a - fisele fara stampile din teren - nu s-au calculat corectiile de ceas - crescator care angajeaza un nr de porumbei iar in clasament figureaza cu mai multi IN FELUL ACESTA SE DORESTE LA BUCURESTI SA FACEM UN MAESTRU AL SPORTULUI COLUMBOFIL. CE PARERE AVETI? MAMUCA FACE PRESIUNI SA INTRE IN POSESIA DOSARELOR PENTRU A NU MAI EXISTA PROBELE DE FRAUDA.

postat la 13:31, Luni, 16.11.2009 de cristian

Poate nu stiti cine se ocupa de salvarea situatiei de sus. MAMUCA. Dl vicepresedinte organizatoric Dinca Valeriu.

postat la 13:47, Luni, 16.11.2009 de schinbarea

jos hotiii(Olteanu Cozmin,bilan,tunducel)astia ne mananca banii la federatie au mers acuma an China sa manance ceva carne de pisica si altele stiti cati bani se duc pe revistele lui Tunducel cateva miliarde pe acte dar sub mana numai bilan cu tunducel stie asa de cin stiti se cred dar vai de mine ce lacomi sunt daca sunteti prinsi cu furatul numa mergeti la Tunducel ca va rezolva sa iesiti cu fata curata.(comunistilor)a zis Basescu catre Nastaze dupa ce a castigat alegerile Nastasel nici nu ati

postat la 06:37, Marti, 01.06.2010 de ioana

Pt ca tot vorbeati de fair play,nu ati pomenit nici un cuvant despre cel care a avut alaturi de dvs un porumbel la Olimpiada de la Capetown 2001 si care a fost cel mai bun porumbel din lotul olimpic, obtinand pt Romania locul 15- Radu Marcel din Calarasi,Porumbita dvs pe care o aveti afisata pe site a ocupat un loc 23-25 parca , dar totusi o afisati ca si campioana olimpica.Si mai vorbiti de fair play, de invidie, de interese!Cine a avut interese de nu ati pomenit nici atunci si nici alta data u
Nume
Email
Comentariu
Cod securitate
Cod securitate

Contact - Regulament
Copyright © 2008 - 2019 RRP. Toate drepturile rezervate.